Ik hou wel van die contrastrijke foto's
Ik heb ook het contrast wat omhoog gezet bij de foto's.
Maar niet extreem, dan zie je bij die ene foto waar ik het origineel erbij gezet heb.
Het maakt niet veel uit, maar het geeft dat toch net dat beetje extra
Maar in principe maakt het niet uit omdat ik het met mn eigen ogen ook zeer contrastrijk zag en de camera dat alleen niet zo goed vastlegt
Maar in principe maakt het niet uit omdat ik het met mn eigen ogen ook zeer contrastrijk zag en de camera dat alleen niet zo goed vastlegt
En net dat beetje extra, maakt het meestal gewoon nog mooier.
Maar je hebt gelijk. Dat wat je met eigen ogen hebt waargenomen, is toch altijd nog het mooiste.
Gewoon al het idee, dat iemand ervan kan genieten, en het kan zien, is altijd mooi.
Nu weet ik wel dat dit een foto-topic is, maar om nu een filmpjes topic aan te maken voor die filmpjes, dat leek me een beetje onzin. De foto's komen in de volgende reactie.
Filmpjes:
's avonds
Stel dat ik bij mijn camera de sluitertijd had kunnen veranderen naar 30seconden, dan waren er echt geweldige foto's uitgekomen met iedere 3 à4 seconden een flits, zie laatste filmpje.
Ooit, als ik geld heb, dan schaf ik me zeker een spiegelreflex aan met een fijne instelbare sluitertijd, want mijn camera kan dat gewoon in zijn totaliteit niet.
Stel dat ik bij mijn camera de sluitertijd had kunnen veranderen naar 30seconden, dan waren er echt geweldige foto's uitgekomen met iedere 3 à4 seconden een flits, zie laatste filmpje.
Ooit, als ik geld heb, dan schaf ik me zeker een spiegelreflex aan met een fijne instelbare sluitertijd, want mijn camera kan dat gewoon in zijn totaliteit niet.
Mooie foto's alsnog!!
vooral die wolken zijn erg mooi, echt prachtige CB's
Ja sluitertijd enzo is wel handig dat je die lekker lang hebt...
Heb ook niet een spiegelreflexcamera camera jammer genoeg..
Maar met beetje geluk lukt het wel (als het heftig genoeg is)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
vooral die wolken zijn erg mooi, echt prachtige CB's
Ja sluitertijd enzo is wel handig dat je die lekker lang hebt...
Heb ook niet een spiegelreflexcamera camera jammer genoeg..
Maar met beetje geluk lukt het wel (als het heftig genoeg is)
Dankje
Ik heb gisteren voor de grap eens een paar keer in het wilde weg geklikt, maar daar kwam niet veel uit
Zijn toch hele aardige platen geworden. Vooral die stapelwolken op 't eind van de middag vond ik indrukwekkend, en de mammatus was prachtig.
Het probleem met de camera heb ik ook: die van mij is al 6 jaar oud met slechts 4,1 megapixels, en uiteraard geen sluitertijd. Tijdens het vastleggen van de bliksem had ik geloof ik wel 50 foto's geschoten, en slechts op 4 stuks kwam de bliksem in beeld. Het onweer van 's avonds was gewoon genieten, en ook ik heb naar hartelust gefilmd.
Op naar de volgende onweersdag.