Ik was ook net buiten om er foto's van te maken, maar de horizon stoorde mij een beetje in de achtertuin. (teveel bomen)
Gelukkig dat er toch iemand foto's van heeft gemaakt. haha
Met andere woorden, ik vind ze mooi. En het maakt totaal geen moer uit, of het met of zonder spiegelreflex gemaakt is
Groetjes.
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ik vind ze een beetje korrelig gelukt, niet de lucht, maar het land op de voorgrond.
Ik ga mij zeker nog ooit een spiegelreflex halen, want fotografie is toch wel een hobby van mij
Omdat je vrij weinig in kunt stellen, krijg je van dat soort effecten.
Maar in deze foto's gaat het natuurlijk om de lucht, dus maakt de voorgrond eigenlijk niet veel meer uit.
Nu kun je de voorgrond natuurlijk ook met bijvoorbeeld photoshop, of een ander bewerkingsprogramma donker maken.
Dan valt het korrelige al helemaal niet meer op.
Het was inderdaad een mooie zonsondergang vandaag. Toch vond ik de lucht dinsdagavond ( na de regen ) nog mooier, net of de hele hemel in brand stond. Ik was helaas niet in de gelegenheid om foto's te maken, iemand van jullie hier uit de buurt wel?
Ik vond dit wel een interessant wolkje
Iets verder uitgezoomd
Een zeer contrastrijke foto
Zonnestralen en het mooie contract met de rook van de Clauscentrale
Ik heb ze geprobeerd in chronologische volgorde te zetten..
Foto's
Hier op het filmpje zie je hoe veranderlijk de wolken waren.
En toen barstte het los:
Daar zat eigenlijk best veel beweging in (rotatie wil ik nèt niet zeggen), het zou me niet verbaasd hebben als daar in Duitsland nog een windhoos uit was ontstaan.
edit: de website van tinypic doet moeilijk. Dus als ze hier niet staan, dan krijgt ie ze niet ingeladen. | Gewijzigd: 18 juni 2011, 21:33 uur, door moniquepeeters