Ik dacht: ik maak eens een eigen topic aan omdat ik anders iedere keer een topic moet openen als ik wat foto's gemaakt heb.
Vandaag op het menu: nachtfoto's met een camera die er niet zo geschikt voor is. Ze zijn niet zo scherp, maar de kleuren zijn er niet minder om
Ik heb het idee dat ik wat aparte wolken heb vastgelegd met ISO3200
Ik vind het alleen zo jammer dat de foto's zo totaal onscherp zijn gelukt. Daarom heb ik ze dus ook kleiner gemaakt.
Was geen op zich staande wolk, maar de voorste begrenzing van de gehele wolkendeken die onze provincie op een gegeven moment tot aan de middag geheel bedekte.
Met het geleidelijk warmer worden en toenemende buienkans in 't weekend zullen er eindelijk weer eens wat foto-genieke luchten opduiken...
Het weer is mooi om te fotograferen omdat je nooit 2x in je leven dezelfde wolk ziet.
En het licht is natuurlijk altijd een beetje anders (120 jaar geleden was ik waarschijnlijk een impressionistische schilder geweest)
Daarom is het mijn favoriete onderwerp om te fotograferen, maar ook om foto's van te bekijken
Aparte wolk hè
Mooi wolkendekje inderdaad. Jammer dat het de boel later allemaal bedekte. Heb je eerst een bewolkte dag en je ziet dan ineens dit dan is het prachtig, mooie blauwe hemel en heerlijk weer.
Aspergebedden in de avondschemering
Vliegtuigstrepen tegen de heldere hemel
Het beregenen gaat door met op de achtergrond de koeltorens van de Clauscentrale in Maasbracht. | Gewijzigd: 24 mei 2011, 22:20 uur, door moniquepeeters
Ik had mijn camera niet bij me, dus dit is met mijn telefoon geschoten.
Ik vind dat hij nog goed stabiliseert aangezien we met 80km/u reden.
Ahh, jij had 'm ook al gespot. Zag er apart uit he, en je hebt 'm toch prima kunnen vastleggen vanuit een rijdende auto.
Ik denk dat het meer met de kwaliteit van mijn telefooncamera te maken heeft dan met mijn vaste hand. Ik denk dat hij gewoon goed stabiliseert, doet mijn digitale camera trouwens ook goed