Een tornado heeft op 12 mei een parkeerplaats achter een restaurant getroffen in het Xindian district in Taipei stad, Taiwan. Er werden een paar auto's omvergeblazen, maar er zijn gelukkig geen gewonden gevallen.
©onweer-online
Foto's: Chinadaily
even stukje over aardbevingen, maar ook ander natuurgeweld hoor er m.i. bij:
Wat zegt de bijbel over aardbevingen?
De here Jezus spreekt tot zijn discipelen over de eindtijd.
Matteüs 24:7 Jullie zullen berichten horen over oorlogen en oorlogsdreiging. Laat je dit dan niet verontrusten, die dingen moeten namelijk gebeuren, al is het einde daarmee nog niet gekomen. Het ene volk zal tegen het andere ten strijde trekken en het ene koninkrijk tegen het andere, en overal zullen er hongersnoden uitbreken en zal de aarde beven: Dat alles is het begin van de weeën.
De aardbevingen in dit gedeelte worden dus genoemd als een teken van de eindtijd. Althans het begin van de eindtijd, de aankondiging van Jezus’ Wederkomst. Er wordt een vergelijking gemaakt met weeën. Bij een geboorte nemen de weeën toe in aantal en in heftigheid voordat het kind geboren gaat worden. Aan de wederkomst vooraf zullen ook aardbevingen zijn die in aantal en heftigheid zullen toenemen. | Gewijzigd: 13 mei 2011, 15:33 uur, door JPP
Klopt. Ik beschuldig niet global warming, en HAARP ofzo. Sorry voor mijn reacties dat HAARP aardbevingen kan veroorzaken was onzin, wel kan het wolken en stormen vormen maargoed. Ik weet niet veel over chemtrails. Het is zeer vreemd wat er aan de hand is.
@Jpp
In de heilige koran staat ook dat als de eind tijden beginnen dat er aardbevingen voorkomen. Ook zegt het dat er 3 landen gaan zinken
eentje in het westen, eentje in het midden oosten en eentje in het oosten.
Ontopic:
Tornado's komen wel in elk gebied voor, ik hoop dat dit een uitzondering is. is het echt heel zeldzaam in tropische gebieden?
ik zeg het ook niet meteen, tuurlijk kan het toeval zijn. in nederland hebben we zelf ook redelijke zware tornado's meegemaakt terwijl ze zeer zeldzaam zijn.