desalniettemin is het wel heel gaaf om die zo op je balkon te hebben met het hele gezin!
wij hebben ook een vogelhuisje (in de tuin) met elk jaar daarin een mezen gezin, helaas hebben we veel katten in de buurt (heb er zelf ook 3) en die verjagen ze vaak nog voor er kleintjes zijn (we hebben de onderste takken al van de boom gehaald zodat het minder makkelijk is om in de buurt te komen maar helaas!)
afgelopen weken was er toch weer iemand op het open huis afgekomen, helaas heb ik ze daarna niet meer gezien, te klein bevonden denk ik...
| Gewijzigd: 13 mei 2011, 09:05 uur, door anirnith
oke dan... dacht echt dat het een kuifmees was...
zullen we het er dan maar op houden dat het een mees is hahaha!
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Het kan verkeren, vandaag in de telegraaf:
Vogels doden kat Den haag - In Den Haag is vrijdag een kat overleden na een aanval van vogels.
Het arme beest zat in een boom op twintig meter hoogte en kon er zelf niet meer uitkomen.
De kat werd ondertussen aangevallen door meerdere vogels, zo schrijft Omroep West. Omstanders waarschuwden de brandweer om het beest te bevrijden, maar hulp kwam te laat. De kat kon uit de boom worden gehaald, maar is even later overleden.
zullen we het er dan maar op houden dat het een mees is hahaha!
Was waarschijnlijk een siamees.
Vogels doden kat Den haag - In Den Haag is vrijdag een kat overleden na een aanval van vogels.
Het arme beest zat in een boom op twintig meter hoogte en kon er zelf niet meer uitkomen.
De kat werd ondertussen aangevallen door meerdere vogels, zo schrijft Omroep West. Omstanders waarschuwden de brandweer om het beest te bevrijden, maar hulp kwam te laat. De kat kon uit de boom worden gehaald, maar is even later overleden.
Was waarschijnlijk een siamees.
ik zal het m'n katten laten lezen misschien dat ze dan een beetje meer respect krijgen voor onze gevleugelde medebewonders en ze eindelijk eens met rust laten...
het word hier weer tijd voor een geladen supersoaker! (want ik heb weer een mees gespot inde omgeving van het huisje) werkte de afgelopen periode ook best goed.. | Gewijzigd: 13 mei 2011, 20:00 uur, door anirnith
Nee het is een pimpelmees met blauw, met punkkapsel.
Koolmees is met Zwart
Pimpelmees met Blauw
Leuk dat ze op het balkon hun huisje hebben gezocht.