Op het traject Roodeschool - Usquert rijden sinds 14.30 geen treinen meer door een blikseminslag. Dit maakte ProRail bekend. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van 30 tot 45 minuten omdat men met bussen vervoerd wordt. Naar verwachting is de storing rond 16.30 uur weer verhopen, aldus ProRail.
Bron: Blik Op Nieuws
Onweersdagen: 0
Kom op zeg een blikseminslag en dan gelijk geen treinen dit is echt heel erg slecht.
1 blad op de rails geen treinverkeer
1 sneeuwvlok heel het treinverkeer vertraging
1 bliksem inslag geen treinverkeer.
Volgende keer een regendruppel een druppel teveel voor de Nederlandse Storingwegen ?
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Kom op zeg een blikseminslag en dan gelijk geen treinen dit is echt heel erg slecht.
Volgende keer een regendruppel een druppel teveel voor de Nederlandse Storingwegen ?
Ik ga niet elke keer op dit soort berichten reageren maar dit x maak ik een uitzondering.
Als je niet weet waar je over praat kun je beter niks zeggen.Blikseminslag bij jou thuis doet de elektrische installatie ook geen goed,zo werkt dat ook bij de spoorwegen.Als bliksem in of nabij een regelkast (zo`n ding die bv overwegen en seinen in/uitschakeld of wissels bedient) inslaat dan werkt zo`n kast niet meer.Aangezien de veiligheid voor personen en (weg)verkeer voorop staat kunnen er dan geen treinen rijden.
Advies voor jou is om lekker met de fiets/auto te blijven rijden en dan hoop ik voor jou dat de overwegen die je eventueel moet passeren ook werken als er een treintje aankomt....
Antirail? Maak er maar PRUTSrail van haha
Op het traject Roodeschool - Usquert rijden sinds 14.30 geen treinen meer door een blikseminslag. Dit maakte ProRail bekend. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van 30 tot 45 minuten omdat men met bussen vervoerd wordt. Naar verwachting is de storing rond 16.30 uur weer verhopen, aldus ProRail.
Bron: Blik Op Nieuws
Wist niet dat daar treinen reden! Hahaha.
Ach veel reizigers heb je daar niet.
Ach veel reizigers heb je daar niet.
Dat zal je nog mee/tegenvallen. Zijn mensen die eerst eerst station de verkeerde kant opreizen om daarna toch te kunnen zitten.
Zie ook OV-Forum
Volgende keer een regendruppel een druppel teveel voor de Nederlandse Storingwegen ? Nu treft het, we hebben nog vacatures. Als jij zo goed weet hoe het werkt dan ben je van harte welkom. uit je reactie te merken heb je dat duidelijk niet. ik spreek je wel weer als je een keer blikseminslag in je huis hebt gehad, je bent gevallen omdat blaadjes (die geplet zijn) in de herfst best glad zijn, je slot is vastgevroren of omdat het je sowieso niet lukt om in 98% van de tijd op tijd te komen op je werk...
Voor dat laatste; de trein die hier in Zwijndrecht om 08.10uur vertrekt is in 98% van de tijd om 08.29uur op Rotterdam Centraal, als jij dat met je eigen vervoer beter kunt dan hoor ik graag van je (mag je iedere willekeurige bestemming in Rotterdam voor kiezen; als je maar in 98% van de tijd exact op tijd bent). Zo niet dan vraag ik je om eerst eens na te denken voor je onzin uitkraamt...
Moet eerlijk toe geven dat het spoor van Nederland niet echt best is, bedoel als je kijkt naar het buitenland, daar rijden treinen bv met 1 meter sneeuw nog door, hoe zit het dan met Nederland ?
Als ik optijd wil zijn met Fiets/auto lukt dit. Mijn slot zal nooit vastvriezen want ik gebruik smeerolie in dat slot om dat soort dingen te voorkomen en het werkt soepel.
Met de auto exact hetzelfde. Ik heb een betrouwbare auto die storingvrij rondrijdt. Dit met dank aan het onderhoud wat ik eraan pleeg.
Even een paarvoordelen
1. Geen busconnexxion met de trein en andersom. (Sinds veolia er is wel een aansluiting van trein op bus *als de trein op de seconde optijd is*)
2. Treinen hebben dusdanig storing dat ze stil blijven staan(SLT)
3. Er geen Mat'64 ingezet wordt (daarmee mocht ik 2 keer mee en dat waren de enige 2 keren dat ik optijd was)
4. Er een sein/wissel/bovenleidingstoring was.
5. Brand uit brak bij Prorail.
6. Prorail koper laat stelen.
Zwijndrecht Rotterdam (CS) is toevallig een goed werkend stuk traject.
Neem nou Rotterdam - Gouda - Utrecht - Amersfoort - Zwolle. Eervool vernaamd naar: Vertragingstraject. regelmatig 5-20 min vertraging. En korte IC'tjes (3-4 bakjes oftewel Overbeladen met de geur van stinkende remmen)
En nog 1 klein voorbeeldje koperdiefstal Sauerland treinen met maar 20 min vertraging en gewoon blijven rijden dit met close Communication tussen de MCN en de leiding. Blad op de rails in dat gebied ? Geen probleem want de treinen zijn zwaar (94 t tot 116t) En beschikken over Hydrulische rem (soort retarder) Met optrekken gewoon Volgas geen probleem want ze spuiten gewoon zand op de rails.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.