Het begon allemaal rond 23 uur. Vanuit Leusden naar Eemness willen rijden om een staartje van de bui te pakken die vanuit het zuiden naar het noorden trok over Flevoland.
Ik was niet verder gekomen dan Eembruge. Daar besloten om mijn statief voorlopig neer te zetten.
Daar maar een plaatje aan overgehouden die ergens op lijkt. (Ja de horizon staat scheef. Ben bij mijn vriendin. )
Toen dat beetje over was nog maar een keertje de kaarten geraadpleegd en toen zag ik dat in de tussentijd nog een bui is onstaan en steeds actiever werd.
Gezien de richtiing die de bui volgde kon ik die heel mooi onderscheppen. Na wat iets wat aso te hebben gereden had ik mijn bestemming bereik.
Daar heb ik deze plaatjes geschoten.
Jammer dat deze niet scherp is. Dit is trouwens allemaal een ontlading.
Alle fotos zijn onbewerkt. Alleen verkleind. Ik ben niet thuis dus kan er verder ook niks mee doen.
Ook deze serie bevat weer een paar uitblinkers, de eerste, de 5de en de laatste springen er voor mij uit.
De 5de vanwege de weerspiegeling op de voorgrond en rechts van het midden.
Erg mooi!
klink lullig maar heb er nog niet zo veel verstand van,maar heb ik morgen veel kans op onweer ik woon in assen(drenthe).hooop dat je me beetje kunt helpen groetjes dennis van hezik
Hier geen onweer gezien of gehoord, sinds tijden al niet meer.
Weet ook niet hoe ik het goed op foto krijg, dus zelf film ik t meestal xD
Bedankt voor het plezieren van onze ogen:D
Ik weet niet of dit helemaal goed daar dus plaats ik ook nog een link bij.
Video Onweer
| Gewijzigd: 13 mei 2011, 18:55 uur, door Kres