mooie foto hoor, alleen jammer dat ie zo extreem ultra wide is dat je zelfs je muur er bij op krijgt, heb ik ook nog al eens last van
ook jmmr dat mn iso nog hoog stond, daardoor heb ik nu zichtbare ruis , maar voor de rest ben ik erg tevreden met het lensje
Marcel
ja ik vond de straat ook al behoorlijk vlekkerig, ik dacht dat je um lichter had gemaakt met photoshop toch kun je nog lekker lang door blijven schieten vanuit de hand
P.S. hadden we het er een week geleden niet over welke lens je wou, en je hebt um nu al binnen? wow, ik moest een half jaar wachten totdat ie eindelijk weer leverbaar was, of is ie voor nikon niet schaars | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 10:38 uur, door Roan
P.S. hadden we het er een week geleden niet over welke lens je wou, en je hebt um nu al binnen? wow, ik moest een half jaar wachten totdat ie eindelijk weer leverbaar was, of is ie voor nikon niet schaars
ik had m vrijdag om 21:30 besteld, en zaterdag om 10:00 binne
gekocht bij digicamshop, daar heb ik goede ervaringen mee, hele snelle levering en t is nog gratis ook (het leveren van de lens, niet de lens zelf)
maar het is 1 van de weinige winkels die deze lens nog op voorraad hebben.
wel twijfel ik een beetje of ik een scherpe lens heb, want met bv f4 vind ik de foto's niet echt scherp | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 16:54 uur, door marcel`westland
Marcel
nee , die was met de nikkor 18-105 had effe in turbo modus de lens verwisseld omdat k iets meer zoom wilde
Marcel