dat snap ik
ik zie het ook als tip voor de volgende keer
Sietse en Marcel, ook bedankt voor jullie leuke reacties
Marcel
de foto's zijn wel mobiel kwaliteit helaas
Hoop dat jullie ze wat vinden | Gewijzigd: 17 juni 2011, 23:05 uur, door marcel`westland
Marcel
later op mijn werk aangekomen kijk ik even op buienradar en zie dat de bui ik ik zag richt over mij heen zou komen, ik keek uit het raam en daar was hij, een mooie shelf in de verte
na een mooie lichtshow en veel regen was het weer droog, tenminste... het was ongelooflijk benauwd vanwege dat al het vocht dat gevallen was direct weer aan het verdampen was,
later in de avond rond 11 uur kwam de volgende bui, een klein pitje uit Zeeland trok over met vrij weinig bliksem activiteit
later in de nacht rond 1:00 kwam er nog een pitje over, deze vond ik het waard om mijn 1e bliksemfoto's van mijn leven te gaan maken
ik moet de volgende keer wel beter focussen, want de druppels op het raam vind ik maar lelijk . misschien de volgende keer naar buiten gaan.
verder vond ik dinsdag een aardig geslaagde dag
hieronder ziet u de foto's die ik die dag heb gemaakt
PS: 1 bliksem foto het ik bewerkt zodat hij uit grijswaarden bestaat, dit omdat het origineel heel erg overbelicht is (te laag diafragma gebruikt) | Gewijzigd: 9 juli 2011, 14:16 uur, door marcel`westland
Marcel
de foto heb ik vandaag gemaakt er later verwerkt als HDR, deze bestaat uit 5 foto's
heb m zo proberen te maken dat t een Hd tekening lijkt, en ik vind m eigelijk aardig gelukt zo
| Gewijzigd: 3 juli 2011, 23:02 uur, door marcel`westland
Marcel
Ik vind hem leuk!