mag ik dan ook de reden weten toevallig???!
ik zou niet weten wat er mis is met het berichtje van @weatherman
maar goed: hier wordt het nu weer bewolkter..??!!
ik meende dat het helder zou gaan worden, nou allesbehalve hier | Gewijzigd: 12 mei 2011, 21:04 uur, door gerard van den brink
ik zou niet weten wat er mis is met het berichtje van @weatherman
maar goed: hier wordt het nu weer bewolkter..??!!
ik meende dat het helder zou gaan worden, nou allesbehalve hier
Ik snap het wel een beetje, de post is nou niet echt nuttig, iemand zegt dat hij in Tilburg wil wonen omdat daar over het algemeen het onweer extremer is, dat neemt hij in ieder geval aan en dan reageert iemand uit Tilburg:
Hier is het de laatste paar keer ook niks, maar hebben wel leuke dingen gehad in het verleden.
Dan begrijp ik deels wel de frustratie, al hoefde dat niet op deze manier geuit te worden, want je moest de laatste paar dagen echt pagina's aan nutteloze berichten doorlezen voordat je een beetje doorhad hoe het ervoor stond.
En ja ik weet het, 50% van mijn berichten zijn waarschijnlijk net zo nutteloos Daarom lees ik de berichten ook maar en stoor ik me er niet zo aan, maar kan de andere mensen zeker wel begrijpen dat ze dit niet prettig vinden.
Overigens had ik vandaag ook niet zoveel verwacht, hoopte op in ieder geval wat neerslag, heb ik niets van gemerkt maar het schijnt hier iets gedruppeld te hebben Hopen dat de komende tijd weer genoeg neerslag brengt zodat de natuur weer wat vochtiger wordt. | Gewijzigd: 13 mei 2011, 00:23 uur, door EdwardvG
Jaja, lekkere wanpost van mij nu ook. Maar komop zeg? Is dit highschool?
/end gezeik van mijn kant.
Anyway, vandaag lekker droog weertje gehad hier. Zonnetje erbij, heerlijk. Van het weekend weer kansen misschien.
Helaas maar volgende keer hopelijk weer een kans.
Stralend weer 13,6gr iets frisser maar toch normaal voor deze tijd.. en de neerslag te kort zal op korte termijn aangevuld gaan worden. want vooruitzichten zijn gunstig voor hemel water.en denk dat de rest dagen van mei nat gaan verlopen. het was een keer te verwachten. de weg word vrijgemaakt voor storingen vanuit de west hoeken.
Omgeving uithuizen heeft mogelijk te maken gehad met een windhoosje/valwind? er werd enige schade gemeld.. nader info.. ontbreekt. | Gewijzigd: 13 mei 2011, 07:50 uur, door wiggelrode
Gisteren is er in Uithuizermeeden (NO Groningen) een hoosachtig verschijnsel waargenomen. Een trampoline is 2 a 300 meter verder op beland. Ook is er een windstoot geregistreerd van 102 km/u, er doen verhalen rond dat mensen een slurf gezien hebben. Graag zou ik die mensen op willen roepen die bewijs hebben zich te melden op onweer-online. | Gewijzigd: 13 mei 2011, 08:56 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
is het nou zo lastig om eens normaal te doen...
Knoop in de oren dat het pas medio mei is, het "officieele" seizoen is nog niet eens begonnen,
laat staan dat de hondsdagen zijn geweest... Ga er vanuit dat iedereen zijn portie echt nog wel krijgt...
Voor de pessimisten hoop ik dat jullie dit jaar 0,0 zwaar onweer meekrijgen..
Een keer geen donderbui, what a disaster
Er is ook weinig van in de media terug te vinden. Ik ben ook wel benieuwd hoe die eruit zo hebben gezien..
Hart van Nederland | Gewijzigd: 13 mei 2011, 10:12 uur, door Fanatic (Arnhem)
Hetzelfde geldt hier voor Den Bosch. Geen regen van betekenis en wellicht zijn wij in Midden Brabant wel het droogste stukje van NL zelfs.
Hier in Arnhem is het ook echt kurkdroog.. ook van alle buien geen spatje meegekregen...
Hier in Kaatsheuvel precies hetzelfde, maar wat maakt het uit? Ik ben al lang blij dat er mensen zijn hier op het forum die WEL onweer hebben gezien en prachtige foto's hebben gemaakt, waar ik van kan genieten. Onweer dat komt er zeker nog wel deze zomer, dus als er een dag niks komt: op naar de volgende dag met onweerkansen. Gisteren was het trouwens vooral het noorden van Nederland wat kans had, en het noorden heeft zowat de minste dagen met onweer per jaar. Wat dat betreft heb ik niks te klagen hier in het zuiden
Gisteren is er in Uithuizermeeden (NO Groningen) een hoosachtig verschijnsel waargenomen. Een trampoline is 2 a 300 meter verder op beland. Ook is er een windstoot geregistreerd van 102 km/u, er doen verhalen rond dat mensen een slurf gezien hebben. Graag zou ik die mensen op willen roepen die bewijs hebben zich te melden op onweer-online.
Ik heb het alleen van "horen zeggen" van fam. uit Drenthe, verder geen ooggetuigen
--
En voor de rest is het hier ook nog steeds droog
Vlgnde ronde is NH aan de beurt, ok ?
Onweer dagen 2012: 1 !
En wel een beetje eens met wat hiervoor ergens stond, als het niet komt, dan ga je er maar op af! Lekker buiten genieten van het weer in plaats van achter de pc mopperen, haha! Oh en in tegenstelling tot 'Bac00' hoop ik wel dat de pessimisten zwaar onweer krijgen.