idd, als dit het echt was viel het zwaar tegen
de druppen die we hier hebben gehad waren gewoonweg te tellen!! en na een minuut al weer weg
15:35 gerard112 OMG dat is 5km verderop..
Oudeschip ligt onder eemshaven vandaar dat ik daar steeds donders hoorde en flitsen zag die kant op.
heey, Khim,
waar heb je die foto genomen, komt me bekend voor , is dat in groot driene | Gewijzigd: 12 mei 2011, 15:56 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Omdat het noorden vaak buiten de pot pist... Dan zijn er verwachtingen en dat valt dan minder uit...:) maar goed ik ben tevreden, eergister was het ook een prima dag voor ons dus:)!
Eergister waren de ingrediënten er wel een stukje beter voor, maar dat was ook wel uitzonderlijke situatie.
Dat kan je natuurlijk niet altijd verwachten!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
en die zijn absoluut (jaa duhuhh wel in het uiterste NO ) niet gevallen
jammer jammer jammer, maar............................... aankomend weekend bied volgens mij volop nieuwe kansen
en eigenlijk is het best wel bijzonder dat er al zo veel kansen zijn, zo in het prille begin | Gewijzigd: 12 mei 2011, 16:07 uur, door gerard van den brink
Wie het vandaag een beetje tegen viel, niet getreurd
Zondag wordt denk ik ook een mooie dag qua onweer
Deze foto is genomen in Groot Driene bij de beek bij het Lonnekermeer.
Mooi plekje hoor en kun je mooi al het weer voorbij zien komen. Zoals vanmiddag was het rennen naar huis.
hey,
ik woon zelf in groot driene, vlak bij de beek, weet zo niet wel deel:P,
kon vanmiddag helaas niet weg, hond is een beetje van streek sinds het onweer van dinsdagnacht, dus helaas
Ten westen van Hengelo ontstaan er nog een paar. Verder zat volgens mij iedereen goed met de verwachtingen. Kaartje van Estofex was ook al niet bijzonder spannend .