Van 11mei tot 14 mei zitten we in de ijsheiligen. maar tot vorst zal het niet komen. wel wisselvallig..
En nu wachten op de buien.
Juist, en daarop volgend heb je toch schapenscheerderskou??
Zal ook wel wisselvallig worden..
ontopic: Altocumulus Castellanus gesignaleerd
Zal ook wel wisselvallig worden..
ontopic: Altocumulus Castellanus gesignaleerd
Schaapscheerderskou is van 18juni tot 24 juni.
De nevel trekt wat op. en twort wat lichter. maar nog wel gesloten wolkendek. bij 9,2gr.
SAT24 infrarood | Gewijzigd: 12 mei 2011, 07:41 uur, door Bac00
SAT24 infrarood
Dat zat ook deels hier over oost groningen maar trekt weg.
Daar komt ons weer niet vandaan, richting het westen moeten we kijken. nu nog niets te zien maar de zon breekt hier goed door temp. van 9,2 opgelopen naar 13,2gr nagenoeg windstil.
Ziet er redelijk goed uit, zodra de eerste buien verschijnen vertrek ik naar nieuwstatenzijl. (hoekje grens groningen Emsland.)Dollard en prachtstuk natuurgebied en einde ver zicht. vanaf de dijk kan in ver de provincie in kijken richting twesten.
idd ken het ja,,,, mocht het hier wel gebeuren wens ik je veellllllll plezier.....kan er zelf helaas niet uit vandaag!
zal wel een chase worden in het noordoosten van groningen / en dat stukje dl daar!
Ik wens jullie alvast veel chaseplezier toe Kay en joey uit mijn team gaan misschien ook
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Kom er vaker in de week. heb kennis finsterwolde die vaak het wad opgaan om te vissen op bot en schol. en haal daar dan een pongel vis weg. vers van vers. helaas is het eerst met paling gebeurt maar rookten wel 200 kilo paling per week.
Maar de uitzicht is daar geweldig en de rust op zich zelf. tenzij de onweers buien de dollard optrekken dan kan het flink spoken.
Ga even opzoeken wat de tijden zijn dat het voor gaat komen.
Maar de uitzicht is daar geweldig en de rust op zich zelf. tenzij de onweers buien de dollard optrekken dan kan het flink spoken.
Maar veel plezier daar bij de Dollard
Ik laat het gewoon hier op me af komen, en zo te zien maken we een goede 2 kans op een knaller dit jaar
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait