lokomotieven parade in Wollstein
en nu 16 stoomlokken
edit 2e filmpje | Gewijzigd: 22 mei 2011, 09:34 uur, door mookje
Voor het wegverkeer staat er een levensgroot bord. OVERWEG VRIJHOUDEN. (beide kanten)
Om aan je vraag te voldoen waarom dit 1 overweg is kan ik heel makkelijk en simpel antwoorden. De overweg is aan 2 kanten voorzien van overwegbomen. daar tussen in staan alleen waarschuwingslichten, deze dienen ervoor om de mensen duidelijk te maken dat er "iets" aankomt en in het wetboek van strafboek staat duidelijk vermeld dat wanneer er een trein aankomt de overweg zeer snel vrij gemaakt dient te worden. In deze overweg is de ruimte tussen de 2 sporen daarom ook een VLUCHT ruimte en geen ruimte tussen 2 overwegen. Nu zeg je ook iets over de situatie bij Boxtel. Dat zijn idd 2 overwegen en die 2 zijn duidelijk gescheiden van elkaar. Te zien aan de individuele werking en overweg bomen. richting Tilburg elke verkeersrichting staan bomen. Richting Den Bosch elke verkeersrichting staan bomen.
Deze overweg is ook erg verouderd,daar wil men ook een tunnel hebben, deze weg is overbelast, dat dat daar een keer goed fout gaat verbaasd mij niks!!! Maar het word een beetje over de rug van de treinspotter uitgevochten, dat is wat mij ergerd, kijk daar moet ook een duidelijk bord staan, dat het daar verboden is, ik ken treinspotters die daar fotos maken,en daar zegt men nooit iets tegen, maar mij moeten ze altijd hebben.