Nee, als ik iets zeg is het eerlijk, als ik het zo doe, dan krijg ik iedere keer meldingen en zo, het gaat echt niet, geen gein, ik zit niet te liegen, ik heb de instruktie video gekeken en doe het precies zo en het lukt niet!!!!!!!!!!!!
Ok, dacht even dat je een geintje maakte. Probeer het nog eens, zie hieronder de instructie:
---
Indien jullie een filmpje willen plaatsen op het forum, welke op youtube staat kunnen jullie gebruik maken van de volgende codering:
[ youtube]hier zet je het nummer van het filmpje, wat na de v= staat[/ youtube]
Haal wel de spaties weg voor het woord youtube
volgens mij houd jij ons ook gewoon in de maling kom op zeg als je gewoon die code achter de v= doet doet ie het gewoon dus niet zo zeuren
krijg nu weer melding er zit een fout in je bbcode. Het is mogelijk dat er in jezoals[ tag] misschien als [tag=] moet gebruiken of andersom , en dat gebeurd iedere keer weer
youtube=0zQMROnjjmU=youtube
krijg nu weer melding er zit een fout in je bbcode. Het is mogelijk dat er in jezoals[ tag] misschien als [tag=] moet gebruiken of andersom , en dat gebeurd iedere keer weer
youtube=0zQMROnjjmU=youtube
Laat ook maar, wat ik ook doe het mislukt, schijnbaar is computeren niks voor mij,laat ik maar videos maken, of als het mag wil ik wel de link erop zetten, ik meen het echt, geen grap.
http://www.youtube.com/watch?v=0zQMROnjjmU
Yeah! Gelukt! Het duurt even maar toch gelukt, goed dat je hebt doorgezet!
Oh en cool treintje! Vergeet ik nog bijna het filmpje te kijken, haha, lol!
| Gewijzigd: 17 mei 2011, 21:03 uur, door Tyshane
Deze is nog langer
Maar niet de langste die heb ik pas in Viersen,Duitsland gefilmd,die had 52 wagons!!! Maar deze trein is bijzonder om zijn loks, hier nog een video voor stoom trein lief hebbers, let niet op die anderen die door mijn video heenpraten
Hier je filmpje in de pagina gemikt:
o, dat valt nog wel mee, ja. Even verder dit topic lezen; ik vind 't leuk hoe enthousiast jij, bliksemfreak, van dit soort dingen kunt worden