Vandaag paar mooie plaatjes kunnen schieten van de buien die helaas steeds langs ons heentrokken en elders tot ''ontploffing'' kwamen..
Ook zal ik hier voortaan alle foto's van mij neerzetten omdat er anders teveel topics door mij geopend zouden moeten worden voor de foto's.
Kijk en geniet!
Groetjes
We vonden het een goeie plek om even toch een paar plaatjes te schieten..
Is ook best wel een fotogenieke locatie, omdat je mooi vrij zicht hebt over 't zuiden. Jammer dat we verder zo veel pech hebben qua buien vandaag. Als je ziet wat er onder Limburg langs trekt springen de tranen in de ogen...
Ja, Alain en ik balen ook behoorlijk als een stekker, we hadden goede hoop nog voor vanavond maar helaas.... Hebben duchtig naast de pot gepist...
En vooral als je die buien onder ons langs ziet gaan dan baal ik ( en Alain trouwens ook) nog meer....
Maar onze tijd zal hopelijk dit jaar ook nog wel komen...
En vooral als je die buien onder ons langs ziet gaan dan baal ik ( en Alain trouwens ook) nog meer....
Maar onze tijd zal hopelijk dit jaar ook nog wel komen...
Komt heus nog wel goed, we zijn pas net onderweg in 't seizoen.
Alleen niet meer in vannacht KNMI met de waarschuwing, er blijven wel buitjes ontstaan maar Alain zegt zelf al dat die ons niet gaan treffen of zelfs oplossen voordat ze de grens bereiken...
Dus enigste wat we kunnen doen is hoop houden voor de rest van het seizoen...
Vond em wel wat hebben,maar opbouwende kritiek is altijd welkom natuurlijk!
Groetjesss
| Gewijzigd: 12 mei 2011, 15:18 uur, door Muisje
@ Dennis, haha ja is men bijnaam heb ik toen eens op school gekregen en nooit meer van af gekomen haha
Dankjulliewel voor jullie reacties!!! | Gewijzigd: 15 mei 2011, 13:42 uur, door Muisje
Met geluk heb ik er eentje vast kunnen leggen voordat het onweer stukken minder werd...
Eerste bliksemfoto is een feit was zo blij als een klein kind haha.
Foto is nog niet bewerkt ( wil wat lichteoverbelichting wegwerken dat de schicht goed te zien is)
Kijk en geniet!
Rond de klok van 23.15 uur gemaakt vanuit het voorraam
Dit is de iets bewerkte versie, heb er wat schaduw in gezet zodat de schicht beter zichtbaar is...
| Gewijzigd: 8 juni 2011, 16:11 uur, door Muisje
Met geluk heb ik er eentje vast kunnen leggen voordat het onweer stukken minder werd...
Eerste bliksemfoto is een feit was zo blij als een klein kind haha.
Foto is nog niet bewerkt ( wil wat lichteoverbelichting wegwerken dat de schicht goed te zien is)
Kijk en geniet!
Mazzelaar!!
Je hebt 'm er mooi erop staan!