ik heb sinds 4 weken een nieuwe camera en ik wil zoooo graag laten zien welke (vind ik!) mooi plaatjes ik daar al mee heb gemaakt...
maar het lukt me al minstens net zo lang niet om zelf foto's te plaatsen, niet in reakties op andere topics en niet in m'n "eigen" aangelegde topic voor mijn foto's...
ik heb formaten aangepast, gekeken of het de goede bestandsformaten had, dacht dat het aan chrome lag dus ook in IE geprobeerd up te loaden...
ik kan m'n foto's aanklikken, uploaden en vervolgens is het venster waar ze dan als bijlage moeten staan leeg, geen mededeling niks, ook niet als ik lang wacht!
HELP!! HELP!! HELP!! HELP!!
wat doe ik verkeerd... eerder is het wel gelukt dus snap d'r niks van! | Gewijzigd: 9 mei 2011, 23:16 uur, door anirnith
Zelfs geen afbeelding van 500kb... dan wil ik op de knop "uploaden" drukken en dan gebeurt er gewoon niets.
Het is me wel een keer gelukt met een screenshot, maar daarna niet meer.
heb beide geprobeerd heb er zelfs een verkleind tot net iets meer dan 300kb zie dat hij dan upload en als hij bij 100% is blijft het blokje bijlagen staan staat er beheer bijlagen (0) en verder is alles weg in dat grijze blokkan dan ook geen nieuwe foto uploaden kan dan alleen terug naar de vorige pagina.
kan wel gewoon tekstbestanden plaatsen maar met de foto's lukt het niet!
kan wel gewoon tekstbestanden plaatsen maar met de foto's lukt het niet!
Vreemd, heb je dit met Firefox ook?
Kopieer de gehele foto, plak hem in paint (doe nog even onder afbeelding bijsnijden) en dan opslaang.
En dan hier uploaden, bij mij is dat gelukt.
Had eerst ook het probleem dat ie foto's ''te groot'' waren
of dat als ik probeerde uploaden dat ie gewoon verdween en grijs scherm kreeg.
Maar dat is sinds dat gelukt, eerst open ik hem trouwens nog in Pictureviewer, wellicht maakt dat ook uit.... | Gewijzigd: 9 mei 2011, 23:33 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
bedankt voor de tips en het meedenken1
picture one!!!!!
Ah mooi dat het gelukt is!
Waarschijnlijk geld dit voor de meeste mensen, gewoon via paint
Heb ook geen idee waar het aan ligt, het werkt iig
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ja enigste nadeel is dat via imageshack, photobucket heel het forum uit zijn voegen wordt getrokken