Niets is moeilijker dan een goede prognose maken als je met een "zwabberend" trog te maken hebt..
Want gebeurt nog al eens dat men een misrekening maakt van enkele 100en kilometers...
Moeder natuur doet toch altijd wat ze zelf wil, en niet wat de mens bepaalt
Toch is het heerlijk om te speculeren of het eventueel los gaat, want als het los gaat heb je ook meteen feest | Gewijzigd: 10 mei 2011, 22:13 uur, door Bac00
Want gebeurt nog al eens dat men een misrekening maakt van enkele 100en kilometers...
Toch is het heerlijk om te speculeren of het eventueel los gaat, want als het los gaat heb je ook meteen feest
dat geloof ik best, maar ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen dat ze er telkens op zo'n korte termijn zo naastzitten, terwijl ze de beste apparatuur hebben...
Het is nog minder voor de resterende uren van vandaag. Alleen de westkust provincies en Limburg nog geel. Jouw kaartje is voor morgen.
Toch is het heerlijk om te speculeren of het eventueel los gaat, want als het los gaat heb je ook meteen feest
Helemaal mee eens dat het lastig is en als er nieuwe info is is het logisch om te updaten, maar als je heel vaak gaat updaten schiet het zijn doel voorbij omdat je dan geen waarde meer hecht aan wat je ziet. Het kan namelijk zo weer anders zijn.
Komt hier atm wel een donkere lucht aan, en nee het is niet de nacht
Inderdaad! Moet ook vroeg op, maar als het het waard is, sla ik wel wat slaap over.
Ze hadden mijn bericht van vanmorgen moeten lezen De trog was aanwezig en is in mijn ogen genegeerd door de instanties
*Edit * Zie dat het al meer mensen was opgevallen...
Er ontstaan nu wel meerdere buien boven NL. Ben benieuwd, we wachten rustig af. | Gewijzigd: 10 mei 2011, 22:22 uur, door Mohjito
inderdaad, ze kunnen beter gewoon schrijven dat er overal kans is op onweer, dan is het altijd goed