Ja gelijk heb je, daar krijg alleen maar narigheid mee en je gunt het je buren wel?
niet aardig van je hoor
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
en meestal kijk ik ook even hoe druk het is op een onweer topic, als het druk is zoals nu dan komt er iets! | Gewijzigd: 10 mei 2011, 21:03 uur, door chaser
Heel erg flarderige wolken, heel apart.
Mazzelaar!!
Hier slechts één roffel gehoord maar nog geen drup regen. Ik zie die wolk wel hangen. In de buurt van Luik zit ook nog iets wat redelijk op koers ligt.
Hier slechts één roffel gehoord maar nog geen drup regen. Ik zie die wolk wel hangen. In de buurt van Luik zit ook nog iets wat redelijk op koers ligt.
Ik zie hier ook niets qua dreigende lucht, maar benauwd is het wel .. althans hier in huis, kan ik niet eens normaal lang op mijn stoel zitten. Nu heb ik wel geleerd dat de dingen als, benauwd en dat soort dingen niets meer zegt sinds de afgelopen twee jaar. | Gewijzigd: 10 mei 2011, 21:05 uur, door chaser
In Engeland is toch niets te zien? Volgens mij hoeft zuid-westen van Nederland nergens meer op te rekenen.
Oh das echt minder@!!!!
Hier een oranjeachtige zonsondergang, zou wel eens een spannend nachtje kunnen worden!!!
We wachten het af..........
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Klikkerdeklik
"In de loop van de avond ontstaan op meer plaatsen buien, deze trekken in noordoostelijke richting over het land."
niet aardig van je hoor
nee natuurlijk gun ik ze het niet maar het gaat nu om het wakker worden. sla dan maar in op een klein boompje naast ons op een grasveld!xd
Klikkerdeklik
oke regen maar ze hebben geen waarschuwingen er staan kaartje (alleen uiterst limburg) is groen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait