Lacherig? Dat moet dan door externe zijn geweest neem ik aan? Hoewel de kans klein was (écht randwaardes) heb ik niemand van o-o hier over horen zeuren. Sensatie site...jammer dat men zo reageert, ben toch wel erg benieuwd Jan wie of welke instantie dat geweest zou zijn.
Kunnen we wel weer gaan praten over magneten en alles ist schon wieder fur .....
Hoop toch echt dat het grootste gedeelte NL in trekt.
maar gewoon de moed er in houden, we geven nog niet op:P
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Niks te zien hier hoor..
Dikke hagelstenen gezien net op een webcam, kan hem alleen met geen mogelijkheid meer terugvinden. Heel vreemd en jammer
wordt zeker laat, helemaal voor ons! Lijkt nu pas tweede helft van de avond in 't zuidwesten wat vorm te krijgen, en dan hierheen te trekken. Dus hopen dat ik om een uur of 3,4 wakker word van een vette roffel heb er ook vaak genoeg doorheen geslapen...
Citaat van Hailstorm, dinsdag 10 mei 2011, 19:12 uur begon hier te rommelen dacht kan dat nou komt er een grote fanfare aan haha.
Lol, ja dat had ik dus ook, maar ging wat mis met ene grasmaaier.
Ik zag het ook net ja, verse update. Goed nieuws dat het ook wat Westelijker kan komen...
| Gewijzigd: 10 mei 2011, 19:17 uur, door Tyshane
Dikke hagelstenen gezien net op een webcam, kan hem alleen met geen mogelijkheid meer terugvinden. Heel vreemd en jammer
Ik wil echt wedden dat wij onweer krijgen hier vannacht, ik zie echt een paar flinke cummuli.
( Alleen hopelijk niet zo erg als in Belgie)