Ja daar lijkt het inderdaad wel op. Ik denk dat de komende uren zuid-limburg nog redelijk gunstig ligt en wellicht nog het eea mee kan pakken, hoewel het ook daar een randgeval lijkt te worden. Voor de rest van het land vrees ik een beetje de komende avond. | Gewijzigd: 10 mei 2011, 17:08 uur, door marsel
ffe afwachten maar.
Blackwolf kijk eens ri Deventer dan zie je donderkoppen in de verte, ik vind het trouwens veel warmer dan vanochtend
Had je dat niet eerder kunnen zeggen.
Kwou er op bevrijdingsdag ook een helpen,krijg je potverdorie 100eurie aan de broek.
Ik zal die natuur nog eens helpen denk je dan.
Ik denk niet dat dat iets voorstelt. KNMI geeft aan dat de kans op onweer pas vanaf 21.00 uur is. Dus de komende uren zal er nog niks speciaals gebeuren denk ik zo. Ook op de buienradar is in NL nog niets te zien van buien.
Hier een strakblauwe hemel met geen wolkje in de verste verte te bekennen. Maar het is hier nu ook wat warmer idd.
Oke woon misschien wat hoger dan jij maar geloof me ze zijn er dat word weer wakker liggen vannacht moet morgen wel werken
Klopt, heb de beelden gezien, maar was het niet dat er geen voor konden komen vandaag? Tenminste er werd zo hard om gelachen
Hookje:
| Gewijzigd: 10 mei 2011, 17:33 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Zou er niet een trog of een vore overkomen als trigger, meen ik vanochtend te hebben gelezen? Kan dat die lijn van beginnende bewolking zijn die ik op Sat24 nu ongeveer Zeeland zie bereiken? Dan zal op en voor die lijn de hoogtestuwing wel beginnen... Genoeg vocht en temp hier iig om de boel aan te jagen! Wordt dus wellicht een latertje voor ons hier vanaaf!