ja écht zeer drukkend! in pekela lazeren de mussen van t dak...
auto gaf net 31 aan
ik duik zo mn zwembad in!
Ik had eindelijk wat hoop op wat neerslag/onweer, wordt het met dit verhaal weer de grond in geboord , het is hier zo ontzettend droog. We kunnen hier wel flink wat regen gebruiken.
Haha, ik hoop niet dat ik je middag verpest heb . Maar er is geen rede om minder vrolijk te zijn want waar het in principe op neerkomt is dat er weldegelijk buien (gaan) vallen, zie radarbeelden. De meeste geïnitieerd op middelbaar niveau en niet significant of gepaard gaande met heftige (rand)verschijnselen. Kans op onweer blijft in deze buien aanwezig maar is niet groot (bovendien is het simpelweg tot op heden nog bijna nergens voorgekomen).
De enige manier waarop significante hoeveelheden neerslag mét wateroverlast mogelijk zijn is wanneer de zuid-noord georienteerde neerslagbandjes ook daadwerkelijk stationair boven een gebied blijven hangen én bovenal actief blijven. Toch heb ik hier (zie verhaal over estofex) nog steeds mijn vraagtekens bij. | Gewijzigd: 9 mei 2011, 14:35 uur, door marsel
dus dan maar hier ff ik zoek een filmpje
ging over een rolwolk die je ziet aankomen over een bos voor een strandje ( ik meen iets van zweden of in ieder geval die richting )
alvast bedankt en excuses dat ik in dit topic inbreek
groeten uut knoal
Citaat van miekemeike17, maandag 9 mei 2011, 13:45 uur Het is hier drukkend benauwd in zwolle :S
Jep :S | Gewijzigd: 9 mei 2011, 16:36 uur, door Marga
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Wat grappig, paar kilometer verderop in Bilthoven even een behoorlijke stortbui geweest. Werd es tijd:)
Verder verbaast mij de level 1 van estofex ook enigszins. De kans op flinke (hoge) buien is toch redelijk klein. Maar volgens HIRLAM zou er over midden-NL nog een behoorlijk porsie regen bij komen einde middag als de buien weer activeren. We zullen zien.
Het zonnetje begint zelfs weer door te komen
Normaal gesproken vind ik dat niet erg, maar water is nu toch echt meer dan welkom!
dus dan maar hier ff ik zoek een filmpje
ging over een rolwolk die je ziet aankomen over een bos voor een strandje ( ik meen iets van zweden of in ieder geval die richting )
alvast bedankt en excuses dat ik in dit topic inbreek
groeten uut knoal
Deze bedoel je volgens mij: http://www.youtube.com/watch?v=IoC7Pp8iUV4