maar ze gaan te N om buien te geven in het binnenland ik hoop echt vanacht nog op onweer en regen anders morgen!
het lijkt wel of wij de regen wegjagen
onweer kan ook nog door de nacht en morgen
radar volgen meer kunnen we niet doen.
Maargoed, ook ik heb nachtdienst, dus camera gaat natuurlijk mee! Hopen op een leuke bui vannacht!
stats hier:
23C, 1024.4hPa, weinig wind, 12km/h, bewolkt, maar totaal niet spannend
radar volgen meer kunnen we niet doen.
Van europa lijkt nederland/belgie wel in een hitte bel te zitten met steeds als winnaar het hoog systeem. die alles lijkt te verdampen. lagedruk gebietjes komen niet door. ook op de scheidingen gebeurt niets terwijl de contrast dicht bij zit van hoogedruk en lage druk ten zuid westen. maar nergens voeding voor het ontstaan van buien van betekenis. en wat zal 2011 nog meer gaan opleveren aan extreem weer. misschien wel een vroege herfst.. onweersmaanden moeten nog gaan komen. maar als het net zo gaat als nu kunnen we het tellen wel met 1 hand af.
Haha, ik woon 10 km ten zuidoosten van je maar hier is het nog steeds droog.
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?bron=2
In ieder geval regen. De temperatuur is nu wel behoorlijk gezakt, 17°C. En nauwelijks wind.
In Soest wordt het nu in rap tempo ook donker,dikke wolkenvelden vanuit het zuidoosten.Nagenoeg windstil en flink broeierig maar ik geloof niet echt dat er veel zal gebeuren (helaas)..