We hebben hier toch 4 mei een klein buitje( wat geen naam mag hebben) gehad
Maar inderdaad we moeten gewoon een paar uur regen(onweer) hebben
voor vandaag zie ik dat niet gebeuren
Wij hebben ook met toen er ostgewitter voorspelt werd niks gehad...
Er trok wel een schitterende onweersbui precies langs ons en dat was een prachtig gezicht.
Geen regen ervan gehad maar wel de donders en flitsen\
En 4 mei die buien trokken oostelijk van me | Gewijzigd: 8 mei 2011, 14:13 uur, door melvin344
*edit : en regen is *snotter snotter* meer dan welkom hier ook!
De criteria voor verschillende kleuren staan gewoon op de website van knmi:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...genda_land.html
En het lijkt me opzich terecht, het zullen waarschijnlijk geen zware buien worden (te weinig dynamiek) dus code geel lijkt me niet aan orde
Hmm, ik had niet zo snel gezien dat code geel betekent: 1 ontlading binnen 5 minuten. Dat moet toch wel gehaald worden vandaag:). Rest van de criteria-omschrijvingen vind ik ook wat vaag | Gewijzigd: 8 mei 2011, 14:23 uur, door MCBlaauw
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...genda_land.html
En het lijkt me opzich terecht, het zullen waarschijnlijk geen zware buien worden (te weinig dynamiek) dus code geel lijkt me niet aan orde
Ja maar ze geven al code geel voor 1 ontlading ofzo toch?
Er trok wel een schitterende onweersbui precies langs ons en dat was een prachtig gezicht.
Geen regen ervan gehad maar wel de donders en flitsen\
En 4 mei die buien trokken oostelijk van me
Nou dan heb jij gewoon iets meer recht op water dan ik
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
* dit geplaatst hebbende valt het nieuwe plaatje dan weer tegen* geduld hebben maar... | Gewijzigd: 8 mei 2011, 14:53 uur, door delmare
Vier rondjes kunnen doen en toen was de wind weer weg.
Jammerrrr... dan nu maar naar de Noordzee toe, kijken of er nog wat golven zijn.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Vier rondjes kunnen doen en toen was de wind weer weg.
Jammerrrr... dan nu maar naar de Noordzee toe, kijken of er nog wat golven zijn.
Gisteren was het beter qua wind, een nette kracht 5 aan de kust.