| Gewijzigd: 4 mei 2011, 19:16 uur, door weerfanaat
Ik ga zo op pad. Als de zon onder begint te gaan. Ik voorspel mooie lucht met de wolken.
Kleine tip voor de laatste foto.
Rechts zie je een gebouw staan. Probeer die de volgende keer recht te krijgen in de foto of anders weglaten als het niet mogelijk is .. Hij vertekent de foto nogal.
Dit is bedoelt als een tip en niet als zeiken en het beter weten.. | Gewijzigd: 4 mei 2011, 19:27 uur, door Kres
Ik ga zo op pad. Als de zon onder begint te gaan. Ik voorspel mooie lucht met de wolken.
Kleine tip voor de laatste foto.
Rechts zie je een gebouw staan. Probeer die de volgende keer recht te krijgen in de foto of anders weglaten als het niet mogelijk is .. Hij vertekent de foto nogal.
Dit is bedoelt als een tip en niet als zeiken en het beter weten..
Haha thnx! Ik weet het van die vertekening maar ik zit nu op een computer zonder fotobewerkings software, vandaar. Was erg enthousiast dus wou de foto's meteen met jullie delen.
zou je de instellingen door willen geven?
ik geef jouw een advies TINTII googlen .......
Cool filter! Maar in dit geval zou ik om het echt indrukwekkende foto's te maken er een HDR van schieten.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
@ henk55: dat uitzicht is inderdaad mooi en ideaal bij onweer. maar het gaat op den duur wel vervelen kwa perspectief en compositie. Helaas zijn hier weinig mooie plekkies in de buurt, Zaandam word omringd door industrie.
@ henk55: dat uitzicht is inderdaad mooi en ideaal bij onweer. maar het gaat op den duur wel vervelen kwa perspectief en compositie. Helaas zijn hier weinig mooie plekkies in de buurt, Zaandam word omringd door industrie.
Ja dat uitzicht van mij veranderd ook niet.
Maar beschouw het absoluut als een luxe, iedere dag, ja ieder uur als je thuis bent kun je alles op het weergebied nauwlettend volgen.
In de breedte en in de diepte, ik denk dat heel wat mensen, voor het uitzicht, wel eens even willen ruilen.