Van de 3e bui heb ik geen foto's want ik ging met Jons (PA9JB Veldhoven) op mijn eerste chase! Dat wij verder volslagen vreemden voor elkaar waren maakte niet uit, lekker impulsief Helaas was de bui al bijna uitgedoofd toen we op weg waren maar ik kan nu wel zeggen dat ik gechased heb, hahaha!
Bui 1:
Na wat zonneschijn dreef bui 2 binnen:
En nog een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=OZgv5q8H7Xg...ayer_detailpage
Daar hoop ik ook op, dit was in ieder geval een goed begin!
Dankje, ik kreeg dat ineens niet meer voor elkaar Had wel die embed link gevonden maar in het voorbeeld deed ie het niet... | Gewijzigd: 3 mei 2011, 21:42 uur, door myrkkykarkki
nee ik meen het
zulk mooi en actief onweer heb ik hier al een jaar niet gehad :S | Gewijzigd: 4 mei 2011, 18:44 uur, door marcel`westland
Marcel
Idd mooie foto's
Haha ja ik zie dat echt als een sarcastische roll-eye smiley
Ga ik zeker binnenkort eens doen, voor het seizoen echt start
Ik krijg daar altijd zo'n 'help de wereld vergaat' gevoel bij
Ja tuurlijk had ik die bij, maar er viel niet veel meer te fotograferen
Je hebt wel gelijk, ik heb dat stukje nog eens gelezen en het lijkt idd net alsof er staat 'ik ga chasen DUS heb ik geen foto's', hahaha
was inderdaad een leuke en gezellige spontane chase. Helaas was het met onweren snel afgelopen toen we op pad gingen.
Dat vuil op de foto's....kan vuil op de lens zijn of de sensor. Ik zal er de volgende keer wel even naar kijken. Kan met een blaasbalgje redelijk wat stof van de sensor wegblazen. Echt reinigen "durf" ik niet te doen. Maar ik heb mezelf al een aantal keren kunnen redden met een blaasbalgje.....
Tot een volgende (knal) bui!
Groeten,
Jons | Gewijzigd: 8 mei 2011, 14:57 uur, door JonsVeldhoven
was inderdaad een leuke en gezellige spontane chase. Helaas was het met onweren snel afgelopen toen we op pad gingen.
Dat vuil op de foto's....kan vuil op de lens zijn of de sensor. Ik zal er de volgende keer wel even naar kijken. Kan met een blaasbalgje redelijk wat stof van de sensor wegblazen. Echt reinigen "durf" ik niet te doen. Maar ik heb mezelf al een aantal keren kunnen redden met een blaasbalgje.....
Tot een volgende (knal) bui!
Groeten,
Jons
Haha ja op een paar flitsjes na was het vlug klaar, maar het was een dappere poging! Dat vuil zit er al een tijdje op, heel erg storend vooral met lucht foto's Dat blaasbalgje is een goed idee ja!