Tis er mooi weer nu, mijn ouders zitten er nu ook...
Hebben beetje onweer gehad, maar voor de echte hoosbuien moet je daar denk ik toch in de zomer zijn..
Maar misschien heb je geluk
uit me hoofd wetend gargnano .
maar durf het niet te zeggen, ik ben namelijk uitgenodigd om mee te gaan
weather without storms is no weather at all.
Plaatsje waar jij naar toe gaat zegt mij zo niets..
Maar ik weet zeker dat je daar hele mooie foto's zult maken... tis er echt prachtig bij het meer..
Ben je ookal lid van Lago di garda hyves? staan ook mooie plaatjes en info op.
Have fun!!(ik ben jaloers)
echt heel fors onweer (bijvoorbeeld 0,5-2 flitsen per seconde en dat in de nachtelijke uren)
Ik ben ook bij het Comomeer geweest, en daar heb ik een hele dag noodweer meegemaakt.
Nog nooit van mijn leven de ochtend,de middag en zelfs stukken van de avond bijna non-stop keiharde regen en onweer gehad!
Dus potentieel kan je heel wat krijgen
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Plaatsje waar jij naar toe gaat zegt mij zo niets..
Maar ik weet zeker dat je daar hele mooie foto's zult maken... tis er echt prachtig bij het meer..
Ben je ookal lid van Lago di garda hyves? staan ook mooie plaatjes en info op.
Have fun!!(ik ben jaloers)
nou doe eens gek en ga !
ik wil ook gaan chasen als het lukt, me camera materiaal ligt elk moment klaar om te draaien
echt heel fors onweer (bijvoorbeeld 0,5-2 flitsen per seconde en dat in de nachtelijke uren)
Ik ben ook bij het Comomeer geweest, en daar heb ik een hele dag noodweer meegemaakt.
Nog nooit van mijn leven de ochtend,de middag en zelfs stukken van de avond bijna non-stop keiharde regen en onweer gehad!
Dus potentieel kan je heel wat krijgen
klinkt veel belovend weerfreakje!
je zult volgende week wel zien wat ik gefilmd heb, het kan ook zo zijn dat er helemaal niks komt
ik wil ook gaan chasen als het lukt, me camera materiaal ligt elk moment klaar om te draaien
Ik wacht nog een paar maandjes, dan is de kans op onweer groter.. | Gewijzigd: 3 mei 2011, 21:59 uur, door Janett
klopt maar ik zag toch op de radar de afgelopen dagen flink wat buien daar, en estofex was ook aardig optimistisch wat betreft onweer, dus ik ga het meemaken en ik wacht het keurig af
Maar kijk niet raar op dat we ook steeds meer van dit soort onweer gaan krijgen. Want het klimaat veranderd elk jaar
Om het af te leren nog ff 2 filmpjes van dit bizarre verschijnsel in Italie
Ook het Comomeer valt onder deze categorie.
Zeer mee eens!!
bij het Comomeer heb ik zelfs nog wel heftiger meegemaakt eigenlijk dan bij het garda meer
Eveneens denk ik dat het in de zomer idd wel meer te keer zal gaan (heeft te maken met temperatuur van het water natuurlijk, en de mate van het verdampen)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
zelf vind ik lago di ledro mooier dan het gardameer, maar niet voor onweer
Marcel
ik wens jullie een rijkelijk onweers week en post HIER ook enkele filmpjes en foto's als jullie willen !:D
ik neem ook materiaal mee!
veel plezier en tot volgende week vrijdag
greetings smoke !