Klinkt ook best wel goed, over het algemeen is september qua weer een wat mildere maand, minder heftig weer, minder heet, dat kan soms na een heftige zomer wel fijn zijn. Ik hou er ook wel van, zelfs van de geur van september; een ontluikende herfst met op de achtergrond nog de ozon van het voorbije onweer...
Ja dat klinkt leuk, maar dat soort weer heb ik 't liefst als ik een bevredigend gevoel heb gehad bij de zomer, en dat heb ik nog niet.
| Gewijzigd: 26 augustus 2011, 00:25 uur, door Tyshane
Weet iemand trouwens wat de verwachting is voor september en oktober?
Ik wil heel graag eens een keer warm zonnig zomerweer hebben met af en toe een flink onweer.
Want het is de hele zomer al 1 grote herfst ,dusvind ik dat we wel eens een keer recht hebben op 1 a 2 maanden mooi warm zonnig nazomerweer.
Is er nog hoop? en zijn er seizoensvoorspellingen voor de komende maanden?
Ik wil heel graag eens een keer warm zonnig zomerweer hebben met af en toe een flink onweer.
Want het is de hele zomer al 1 grote herfst ,dusvind ik dat we wel eens een keer recht hebben op 1 a 2 maanden mooi warm zonnig nazomerweer.
rond donderdag de 1ste zou het weer wat warmer worden ( kijkende naar de GFS pluim )
maar dat is nog geen zekerheid dat het daadwerkelijk gebeurd.
de dagen worden weer korter, dus er is minder tijd om op te warmen.
weather without storms is no weather at all.
1 a 2 maand zomerweer zal teveel gevraagd zijn denk ik. Je moet rekening houden dat vanaf de 21ste september (ong) de nachten langer zijn dan de dagen en dat de kans vele kleiner wordt met de dag om nog de 20 graden te halen. De kans zit er wel in maar voor nog echte zomer zal je moeten wachten tot volgend jaar vrees ik. Dat wil niet zeggen dat het niet meer mooi kan worden want vorig jaar waren er 2 dagen in oktober waar het nog 20 graden werd. Maar ik zou op niet teveel meer rekenen. Als je nog 25 graden wilt maak je daar vooral voor de 21ste september nog een kans(je) op. Neem het zoals het is zou ik zeggen en geniet nog van de mooie, zachte dagen als die er zijn
TaL
dat zit er dik in want de pluim van vanochtend is redelijk hoopvol.
over enkele minuten de nieuwe run van de pluim.
check hier voor de pluim: http://www.onweer-online.nl/weerkaart/pluim-grafieken/85/
edit: de pluim is zelfs nog van gisteravond | Gewijzigd: 28 augustus 2011, 22:55 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Kan dit nog in de buurt van nederland komen?
je bedoelt de restanten van irene?. Als je dat bedoelt juist door dat ding zouden wij een zuidelijke wind aanvoer krijgen. Met tempra's rond of boven 20 graden | Gewijzigd: 28 augustus 2011, 23:06 uur, door pietjelol