Het ziet er slecht uit voor morgen?? vertel. in de ochtend ben ik iets minder goed in raadsels dan in de middag.
Ik ken het Calliep! En weet je, de zomertopics zijn bijna net zo gezellig als de wintertopics. Leuk om je weer te zien.
Volgens mij zijn ze ook goed. niets mis mee. Maar ik ben dan ook niet goed in kaartjes he.
dus alles ziet er wel goed uit.
gr marieke.
maar heb net op wetteronline gekeken en het zag in de buurt van nederland erg oranje.
gr marieke.
maar heb net op wetteronline gekeken en het zag in de buurt van nederland erg oranje.
Die afkoeling morgen (door draaiende wind) zou nog wel eens roet in het eten kunnen gaan gooien, net als gister...
Maar hoor her en der geluiden dat de buien al vrij vroeg op de dag worden verwacht, dus misschien valt alles wel goed uit.
Hoe dan ook we moge het gaan gelezen vandaag in het nieuwe kansentopic (die toch wel zal komen denk ik zo)
Het ziet er ook prima uit, maar voornamelijk 'in potentie', dus de 'mogelijkheid tot'. Deze kaarten zeggen weinig over een mogelijke trigger en bij het ontbreken daarvan gebeurt er weinig, nada, noppes ende niks. Oh en niets niet te vergeten.
Ik weet dat het een kans is... Maar als alles klopt en de trigger is er dan KAN het gaan onweren.
Weet je wat het is, ik wil het nu eens goed gaan begrijpen. die kaarten en wat er bij hoort allemaal.
Ben al vanaf '09 lid en snap er nog de ballen van.
gr marieke
dit stukje heeft jan geschreven op de voorkant (begin) weerbericht.
Weet alleen niet of dit zo mag. zo niet haal je het maar weer weg.
Goed kijken of de kaarten actueel zijn en dan mag je ze uploaden. Wel een mooi verhaaltje erbij zetten hoor! Volgens mij hoef je er niet bij te zetten op welke site je ze gevonden hebt, ze zijn gewoon openbaar. En de kaarten die niet openbaar zijn vind je niet op het openbare gedeelte van internet. Daar moet je een betaald abbo voor afsluiten geloof ik.
Check pb even
@Jan: Komt er een onweerkansen topic voor morgen?