Hier (zwolle) ook, net in de pauze lekker even buiten geweest, in het zuiden mooie stapelwolkjes gezien, nu even buienradar gekeken en inderdaad flink buitje daar.
Zou het dan toch echt?,..... Als je de kaarten dag voor dag bekijkt op wetterzentrale.de kan ik niet anders dan met een dikke smile naar het scherm turen
De zomer komt in ieder geval heel dicht in de buurt.
Maarja iedereen weet ook dat de mooie temperaturen iedere vooruitgeschoven worden.
Herhaling van eerder dit jaar?
Doorgaans als de temperaturen voor heel Frankrijk hoog worden voorspeld heb ik er vertrouwen in dat NL dit keer ook in de prijzen gaat vallen. En de aanwijzingen dat het komende weekend wel eens leuk kan worden zijn ook al een paar dagen terug te vinden in de kaarten. Mooie afsluiter voor het zomerseizoen? (Iig wat onweer betreft, laat de zomer nog maar even duren!) | Gewijzigd: 15 augustus 2011, 14:39 uur, door koen17
Doorgaans als de temperaturen voor heel Frankrijk hoog worden voorspeld heb ik er vertrouwen in dat NL dit keer ook in de prijzen gaat vallen. En de aanwijzingen dat het komende weekend wel eens leuk kan worden zijn ook al een paar dagen terug te vinden in de kaarten. Mooie afsluiter voor het zomerseizoen? (Iig wat onweer betreft, laat de zomer nog maar even duren!)
Voor de kust het begin
TaL
Voor maandag of wanneer
Oh oke, ik ben benieuwd.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=27226
Momenteel koerst Tropical Storm Gert richting Europa, wat zal die nog voor invloed zijn voor ons weer volgende week?
Idd , had ik ook al gezien. Hopen dat de boel nu niet inkakt Dan zullen degenen die zeiden dat dit jaar de 30 graden niet meer bereikt zal worden ook geflasht zijn
TaL | Gewijzigd: 15 augustus 2011, 20:00 uur, door thunder and lightning