Waar mensen soms hun inspiratie toch vandaan halen...
Onderstaande link gevonden via WSL, misschien ook iets voor hier om het weer in deze vorm te presenteren?
https://wetterkachelmann.wordpress.com/2011...lte-geben-kann/
Ik stel voor dat we de zomervakantie vervroegen naar april en mei
LOL, of voor een lange periode naar het buitenland gaan?
Het eerste kost geen geld en het 2de wel . Maar ik ga voor geen één van de twee want dit is gewoon een pechzomer . Eén voordeel, en dat is dat die van volgend jaar sowieso beter wordt .
TaL
Onderstaande link gevonden via WSL, misschien ook iets voor hier om het weer in deze vorm te presenteren?
https://wetterkachelmann.wordpress.com/2011...lte-geben-kann/
Leuke baas he
TaL
Vorig jaar was ook al niet te best he
Volgend jaar ga ik sowieso naar het buitenland, dat doe ik om de jaar
Zaterdag komen er bredere opklaringen, maar de kans op buien zal geleidelijk toenemen. Zondag zorgt een regen- en onweerszone vanuit het zuidwesten van Frankrijk mogelijk voor vrij veel regen, maar de onzekerheid hierover is nog aanzienlijk.
Onweersdagen: 0
Zaterdag komen er bredere opklaringen, maar de kans op buien zal geleidelijk toenemen. Zondag zorgt een regen- en onweerszone vanuit het zuidwesten van Frankrijk mogelijk voor vrij veel regen, maar de onzekerheid hierover is nog aanzienlijk.
Klinkt goed!
Ziet er zeker goed uit, die vrijdag lijkt het nog hoger te worden daar aan het eind. Straks maar eens kijken wat daar verder van terecht gaat komen. Wel leuk als deze opleving doorgaat. Inclusief het onweer dus.
| Gewijzigd: 10 augustus 2011, 07:29 uur, door smarkie
Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt en ik ben toch al 50+.
Nu is de zomer nog niet voorbij maar we blijven zo maar opschuiven.
Voor eind van de week stond er eerst 25C of meer in de verwachting maar daar zie ik opeens ook niets meer van terug.
En zo is het al langer. Heel teleurstellend.
Naar het buitenland gaan is ook geen optie want ook daar is het weer niet best.
De keus is dus beperkt.
Maar goed, positief blijven en hopen dat het eind van de week toch nog goed weer wordt.
Laten we zeggen, droog weer is al genoeg laat de temperatuur dan maar zitten voor wat het is.
Idd een schijtzomer. Vanwege het slecht weer zelfs een week eerder thuis. Overal waar je komt verzuip je of waai je uit je verschoning.