Ik hoorde van de week al iemand zeggen: Wanneer moeten de eerste scholen weer heer, want dan wordt het vaak mooi weer.
Dus ja dan nog even geduld....
ik zie toch wel veel blauw dus onder normaal en in augustus veel groen, dus ook natter dan normaal. ik zelf denk dat het een na zomer van je welste wordt, net als het voor jaar. en dan half novemer van de nazomer(Indian SUmmer) in een keer in de winter, zonder herfst depressies e.d. wouw wat een scenario....:D
Dat klinkt op zich wel goed ja, lekker zo'n nazomertje en dan een zeer korte herfst om zo ineens in de sneeuw te donderen!
volgens Alterra krijgen we deze augustus mogelijk last van een Muggenplaag.
Door de vele neerslag van de maand juli is dit een goede broedplaats voor muggen, geadviseerd word om emmers met water en overbodig water weg te gooien.
Bron: http://www.alterra.wur.nl/NL/nieuwsagenda/...g_op_komst_.htm
Gewoon soms eens zonnetje die probeert achter de wolken vandaan te komen.. Tis wel warm. Maar geen zon... Mooi weer hoor, geniet ervan zeggen ze dan
| Gewijzigd: 2 augustus 2011, 19:56 uur, door smarkie
Als het even lekker warm is, moet het daarna eerst weer een week regenen, en dan over de maand Juli niet te spreken
Ik hoop dat het zich in Augustus/ September nog gaat herstellen, en niet dat we met deze wisselvalligheden meteen de herfst in gaan.
Sorry, ik moest even gal spuien
Als het even lekker warm is, moet het daarna eerst weer een week regenen, en dan over de maand Juli niet te spreken
Ik hoop dat het zich in Augustus/ September nog gaat herstellen, en niet dat we met deze wisselvalligheden meteen de herfst in gaan.
Sorry, ik moest even gal spuien
Zee-temperatuur zal dan sneller dalen, resulteert in een koudere zee als de winter begint. Elk nadeel heeft z'n voordeel