WHoa dacht dat het zomerweertje en interessante situatie niet zo meer opging maar wellicht is er nog hoop
eerst genieten van de komende dagen, zou leuk zijn als we weer getrakteerd worden
Btw over zomer gesproken heb super vakantie gehad qua weer!!
Super veel onweer en prachtige wolken hier kan je de foto's zien: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...mp;#entry280604 | Gewijzigd: 1 augustus 2011, 14:35 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Hoe weet jij dat? 16 aug is jammer genoeg bijna de zomer voorbij..
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
De zomer is 21 september voorbij, kan nog van alles gebeuren deze zomer
Of net een dag eerder; op 31 augustus. Zelf vind ik het wel handig om voor het begin van de zomer de meteorologische zomer aan te houden en voor het einde van de zomer de astronomische. Lekker lang zomer van 1 juni tot en met +/- 21 september!
*Overigens begint de herfst dit jaar op 23 september volgens de astronomische data.
Zijn dit nou de enigste dagjes waar we een maand op hebben gewacht? Hierna gaat de herfst weer lekker zijn eigen gang!!!
Ja ik weet het: geniet ervan!!! Maar het blijft toch flink knagen
Zijn dit nou de enigste dagjes waar we een maand op hebben gewacht? Hierna gaat de herfst weer lekker zijn eigen gang!!!
Ja ik weet het: geniet ervan!!! Maar het blijft toch flink knagen
darkcloud alsjeblieft zeg...kijk nogmaals eens je giga onweersdagen lijst eens!
wat moeten wij westerlingen wel niet...1 onweersdag en een enkele zomerse dag !...
weather without storms is no weather at all.
wat moeten wij westerlingen wel niet...1 onweersdag en een enkele zomerse dag !...
Met zomer bedoel ik eigenlijk alleen Juli (sorry voor dat misverstand). Kijk nog eens naar mijn bericht. Ik zeg dat we een maand moesten wachten op een paar zomerse dagjes. Daarmee bedoel ik vanaf 28 juni. Daarvoor heb ik niets te klagen gehad. Daarom zie je mijn lijst ook uitpuilen met Juni.
En sorry hoor maar een enkele zomerse dag is zwaar overdreven
Deze is van Hoek van Holland
En hier zit april niet bij. Daar zaten er ook 4 tussen
Bron: Weerdirect | Gewijzigd: 1 augustus 2011, 19:53 uur, door onno333
Ik moet toegeven echt veel onweer of warme dagen hebben we in juli niet gehad...
Maar het is ook zo dat het westen ook niet echt veel onweer heeft gehad
Als je de pluim ziet is hij nog zo slecht niet hoor!!
Had veel slechter kunnen zijn, tis wel langere termijn maar het ziet er wel redelijk uit na de dip
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Wel jammer overigens dat geklaag en gezeur (op elkaar) in dit topic. Laten we het inhoudelijk houden en niet op de man spelen. En dat 'Oost West, -jij had meer onweer dan ikke- gezeur' is zoooo vorige maand. Dat kan echt niet meer.