En ik blijf maar herhalen.. laat er maar ff een hittegolf komen en niet omdat ik er van hou maar om de thunderstorm er na meestal ..
Daarom hou ik zo van de zomer .. echt niet om de warmte want die mag uitblijven.
Kijk al uit naar de winter.. Hoop dat het goed koud word met veel sneeuw
Ah, kijk... dat begint er op te lijken. Hoop dat dat zo blijft
Ja klopt, zaterdag weer een bak met water zo te zien.. Zolang de temps de dagen daarna gaan stijgen, mag het van mij best regenen hoor
Ja, het kan zeker beter, maar het kan ook veel erger zullen we maar denken. De neerslagkansen nemen in ieder geval flink af na donderdag, en de kans op zon wordt wat groter, dat scheelt al veel voor het gevoel...
Het voeld nu een beetje zwoel aan 19,6gr zwaarbewolkt.
Ja, het kan zeker beter, maar het kan ook veel erger zullen we maar denken. De neerslagkansen nemen in ieder geval flink af na donderdag, en de kans op zon wordt wat groter, dat scheelt al veel voor het gevoel...
Ik zie hier ook wel een reeks aardige dagen in.
Eindelijk weer eens wat beter weer voor buitenactiviteiten. Woensdag, donderdag en na de dip vanaf maandag weer tussen de 22 en op sommige plaatsen misschien wel 25
Weer is bijv nu ook niet verkeerd, 16 graden en af en toe wat zon, terwijl mensen dan roepen dat het veel te koud is.
Weer is bijv nu ook niet verkeerd, 16 graden en af en toe wat zon, terwijl mensen dan roepen dat het veel te koud is.
en paar dagen terug zei je dat het te koud zou worden, sinds mijn ingrijpen met de pluim vertel je steeds iets anders.
afgelopen jaren veel verwend? vind ik niet, de afgelopen jaren zijn juist nog relatief slecht geweest.
16 graden en af en toe zon is niet normaal augustus weer, dat is aan de frisse kant.
normaal augustus weer is 20 - 21 - 22 graden met af en toe zon. | Gewijzigd: 26 juli 2011, 12:53 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
en waar zie jij dat dan?
Neerslag juli 2010
Boven gemiddeld.
Neerslag juli 2009
Wederom boven gemiddeld.
Neerslag juli 2008
Zwaar boven gemiddeld.
Neerslag juli 2007
Wederom zwaar boven gemiddeld.
Neerslag 2006
Onder gemiddeld
Neerslag juli 2005
Zwaar boven gemiddeld.
Dus op 1 uitzondering na is juli de afgelopen jaren duidelijk natter verlopen. Ik boek geen thuis vakanties meer in juli. | Gewijzigd: 26 juli 2011, 13:38 uur, door Shadow112
JOH....maar welke kaarten?
alleen de cape ? want dynamisch moet het ook iets voorstellen.
Een ULL boven DU nadert de komende 24h en bereikt onze regio vannacht en morgen woensdag. De bovenluchten (500hpa) koelen hierbij af naar -16 à-17° wat koud is voor deze tijd van het jaar. Het zeewater vlak voor de kusten is intussen gestegen naar zo'n 18° en in de meren zelfs nog iets meer. Dit doet de kansen op waterhoosjes stijgen, vooral vanaf vanavond en vannacht wanneer de grondwind wat afzwakt door het naderbij komen van een grondlaagje. Ook over land zijn bij buien welke verwacht worden overdag vandaag en morgen, lokaal tuba-structuren mogelijk.
Bron : http://severeweatheroutlook.blogspot.com/