http://www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgi
Voor de hele maand juli is de gemiddelde temperatuur nu 2 graden onder normaal.
Ter vergelijking juli 2010. De gemiddelde temperatuur van juli 2011 ligt tot nu toe 4 graden onder die van juli 2010.
| Gewijzigd: 25 juli 2011, 11:10 uur, door Ben47
(PLAATJES)
GFS doet ook mee op lange termijn, ik moest regio west er even bij pakken want regio midden was nog de oude run.
en er zitten leuke lekkere dagen tussen ( tot zover! )
weather without storms is no weather at all.
nou vergeet het maar, check laatste post van mij ( pluim )
en kijk deze mooie ijspluim ook maar eens
| Gewijzigd: 25 juli 2011, 11:25 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
en er zitten leuke lekkere dagen tussen ( tot zover! )
Dat ziet er al erg goed uit, zeker omdat dit nog maar de pluim voor het westen is
Ik verwacht toch nog een warme augustus.. | Gewijzigd: 25 juli 2011, 11:31 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Zal me ook niet verbazen en het Nederlandse weer kennende zal het dan vast ook gelijk heeeel warm zijn, zodat we met zijn allen weer lekker kunnen gaan zuchten. Hoe dan ook, op het moment schijnt hier de zon en is het heerlijk weer!
Sinds een paar miljoen jaar hebben we en zogenaamde "jetstream".
Zou het, ja het kan, kunnen gebeuren dat er een NA-ZOMER komt. Het gebeurt al 100 jaar.
De wereld is rond dus het weer gaat ook rond. Snappie?
Warmte uit Oekraïne en voornamelijk USA komt ons bezoeken. Wanna bet?
Voor een NA-zomer moet je eerst een Zomer (iig zomerweer) gehad hebben
Gelukkig is dit in de huidige run min of meer van de kaarten verdwenen, en laten de huidige berekeningen weer wat waardes zien, die ons eraan helpen te herinneren dat we nu toch echt in het zomerseizoen zitten.
Het is nu GFS die het op de lange termijn bar en boos laat zien, maar gelukkig hoeven we daar ( nog ) geen waarde aan te hechten, en zal daarom ook geen kaartje plaatsen.
IN FRANKRIJK WAS HET OOK AL KL*OTE WEER.
2 keer naar het strand en daarna elke dag wolken, mist en regen blegh.
Rotzomer
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=277225
| Gewijzigd: 25 juli 2011, 21:36 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
IN FRANKRIJK WAS HET OOK AL KL*OTE WEER.
2 keer naar het strand en daarna elke dag wolken, mist en regen blegh.
Rotzomer
Haha ja ik ken het. Anderhalve week geleden met de auto vertrokken met de auto naar Spanje, en het stopte met regenen bij de grens Belgie/Frankrijk ongeveer.
Gelukkig zit ik nu nog anderhalve week lekker in de warmte.
Thuis is het niet veel, hopelijk knapt het snel op. | Gewijzigd: 25 juli 2011, 22:01 uur, door Diem