Jep en natuurlijk zit ik dan in kroatie Ik zei begin juni al van "let op, als ik in kroatie zit gaat het hier helemaal los" maar in kroatie kan het ook goed los gaan, zeker in deze tijd van het jaar dus ik maak me niet zo druk
Deze conclusie heb ik getrokken na alle maanden te hebben gezien en het verwachtingspatroon niet uitkomt. | Gewijzigd: 23 juli 2011, 20:21 uur, door MarkNL
Deze conclusie heb ik getrokken na alle maanden te hebben gezien en het verwachtingspatroon niet uitkomt.
Ik snap dat je geen vertrouwen hebt in deze zomer, maar de kaartjes duiden toch echt aan dat de temps omhoog gaan eind juli/begin augustus. Heb vertrouwen en blijf vóóral positief | Gewijzigd: 23 juli 2011, 20:21 uur, door MarkNL
Dat wordt dagje zee WINDSURFEN
Nee, kitesurfen! Maar dan wel vandaag, want er staat een mooi strak windje vandaag.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Straks weg en dan 3 weken met de boot weg. Dus hoop nog veel mooie dagen te krijgen
Belgische kust stelt niet veel voor vandaag jammer
Maja Zaterdag en zondag worden zalug Voor kiten misschien een beetje veel aan de Nederlandse kust
Wat de oper betreft dan, die komt alweer met zo'n schijt depressie boven skandi, met lekkere NWen wind! Bah!
Pluim wordt vanaf nu alleen maar weer slechter en slechter.
Ben miscchien veels te voorbarig, maar ik heb deze zomer wel bekeken nu, op naar de winter t zal toch niet veranderen!
Ja t veranderd wel, maar alleen in negatieve zin.
Sorry voor dit zeuren, maar het moest er ff uit!
Wat GFS betreft, die zit ons te narren op LT,
We kunnen dus een mooie zomer verwachten. Heerlijk vooruitzicht, alleen de droogte staat me wat tegen.
Lol, de droogte is er niet echt meer zou ik zeggen. Helaas een mooie zomer ook niet . We zien wel wat augustus nog kan redden maar met 2/3 slechte/matige maanden kan augustus alleszinds niet heel de zomer meer redden. Maar laten we het zo bekijken moest augustus toch mooi worden (waar ik mijn vraagtekens bij heb) . , juni en juli zijn dan voorbij Laten we duimen voor augustus
TaL | Gewijzigd: 22 juli 2011, 15:35 uur, door thunder and lightning
zo slecht is het niet geweest
ik zelf vindt persoonlijk dat we vanaf maart eingelijk lekker en mooi weer hebben gehad!!
alleen de maand juli is tot nu toe minder en slecht
maar als we de vooruitzichten mogen geloven, en ze komen uit
dan wordt augustus weer mooi
en dan hebben we dit jaar toch een mooie lente en zomer gehad naar mijn mening