Ik hoop echt dat het er snel van komt, vakantie in huis is ook niet alles.
vrijdag lijkt volgens mij volledig droog te verlopen
ik vind de pluim toch aardig zomers uitpakken
weather without storms is no weather at all.
Zomers is +25 graden en zie dat nog niet bij de bekende computermodellen. Na de 29ste lijkt het alweer onder 20 graden te gaan. Maar hoop doet leven
Ja dat idee bekroop mij ook even. We staan al te springen als ergens een 25 graden in de kaarten staat.
Maar goed, alles is beter dan de afgelopen weken. Maar van hoogzomer is vooralsnog geen sprake
Maar goed, alles is beter dan de afgelopen weken. Maar van hoogzomer is vooralsnog geen sprake
laten we nou het voordeel van de twijfel geven en kijken dat de pluim steeds beter en beter word....ik hou die al een midweek in de gaten en het word steeds beter.
weather without storms is no weather at all.
Ik hoop echt dat het er snel van komt, vakantie in huis is ook niet alles.
Ik hoop met je mee. Wil ook wel weer eens een lekker stuk zeilen. Ben al die familieverplichtingen (waarom zijn er ook zoveel jarig in de zomer?) even zat.
'...Aangezien de genoemd trog gevuld is met koude lucht (ong. ?24 C op 500 hPa) zal de neerslag buiig van karakter zijn....'
Koude lucht, ?24 C op 500hPa ?? Grappenmakers die KNMI-ers.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Ik dacht afgeopen zondag dat het lekker weer was om te wandelen, dus ik met de honden en vriendlief hup, richting het centrum vanuit mijn ouderlijk huis (7 km heen, 7 km terug).
Net op het moment dat we teruglopen lopen we een onweersbui in, helemaal doorweekt en koud toen we thuis kwamen. En helaas geen camera bij xD