Tot nu toe hebben we ook nog heel wat mooie dagen erbij gehad met temperaturen die toch een stuk hoger uitvielen dan de verwachting.
Ik heb in ieder geval al op flink wat dagen gewoon in mijn korte broekje en op slippers kunnen lopen
Oke de vooruitzichten hadden van mij ook best positiever mogen zijn. Maar het kan zo weer veranderen. We wachten het af | Gewijzigd: 12 juli 2011, 08:27 uur, door Poider
Tot nu toe hebben we ook nog heel wat mooie dagen erbij gehad met temperaturen die toch een stuk hoger uitvielen dan de verwachting.
Ik heb in ieder geval al op flink wat dagen gewoon in mijn korte broekje en op slippers kunnen lopen
Oke de vooruitzichten hadden van mij ook best positiever mogen zijn. Maar het kan zo weer veranderen. We wachten het af
Ik vond het ook best nog meevallen, best wat zon nog en als die scheen ging de temperatuur rap omhoog. Geen strak blauwe luchten en mediterraans zomerweer, maar meer van dat typische Hollandse zomerweer.
Ik ben er niet op tegen, ben niet zo van dat enorme warme weer, maar als ik de verwachting van komende week zo zie, dan toch liever dat tropische ipv al dat regen. Even zomerzeuren hoor, zucht...
Er wordt zo'n 30 graden verwacht en het is goed toeven bij het zwembad. Heel wat anders dan in NL volgens mij.
Dit weer verwacht je in oktober of november, niet in juli
Pluim heeft aan het einde een paar strohalmpjes.
Please, let it be!
Vanaf die strohalmpjes mag het ook van mij, dan kom ik terug uit Turkije | Gewijzigd: 13 juli 2011, 14:54 uur, door WimBaens
Ik ook hoor, daar niet van...
Hoop echt snel op herstel, maar zit er volgens mij voorlopig niet in