*plaatje*
pfffff ik woon net boven dat donkerrood gebied,dus wellicht word het dan meer als die 34 grd die nu ingetekend staat.
blij dat ik nog in de ziektewet ben,en niet naar dat hete fabriek moet.
daar is het dan echt niet te harden.
het is momenteel al 21 grd buiten
*raar* mijn huisbarometer geeft daling van de druk aan en....regen | Gewijzigd: 27 juni 2011, 09:20 uur, door frankaloe
Ik kom aanrijden en zie grote rookpluimen, ik dacht alweer aan een brand maar wat bleek nou, het was dichte zeemist dat langs en over het strand trok.
Je zag geen hand voor ogen terwijl het 200 meter verderop heerlijk weer was.
echt een raar verschijnsel
Citaat van marcuz, maandag 27 juni 2011, 12:40 uur ik was gister omstreeks 18:oo naar het strand bij camperduin.
Ik kom aanrijden en zie grote rookpluimen, ik dacht alweer aan een brand maar wat bleek nou, het was dichte zeemist dat langs en over het strand trok. Je zag geen hand voor ogen terwijl het 200 meter verderop heerlijk weer was. echt een raar verschijnsel
Da's wel een apart verschijnsel inderdaad, heb dat ook wel eens meegemaakt en het blijkt verwonderlijk hoe sterk dat begrensd is!
UPDATE: De 34°C (34.7°C om precies te zijn) hebben we nog gehaald hier, maar verder stijgt de temperatuur nu niet meer. Het is toch al wel een hele tijd gelden dat we hier zo'n temperatuur gehaald hebben. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 16:57 uur, door samverhoeven