We hebben dan ook geen NW-stroming maar W tot ZW-stroming. Vandaag trouwens 25°C.
Hmm, ja. Maar ik had het niet over vandaag maar over de komende twee weken. Tenminste, dat is waar de modellen op mikken:
Tot nu toe is er inderdaad nog geen sprake van geweest.
| Gewijzigd: 15 juni 2011, 18:02 uur, door Eilander
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ja idd wij mogen net het omgekeerde zeggen helaas. Maar de natuur heeft zijn water gekregen dus ik kan niet klagen vandaag
TaL
Misschien ben ik een beetje abuis, maar wat is er eigenlijk gebeurd met onze winterwedstrijd voorspellingen e.d.. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit een uitslag van gezien heb.
Ik ben namelijk wel nieuwsgierig hoe ver ik er naast zat
grtz
Citaat van Serge, vrijdag 17 juni 2011, 8:42 uur @Jan, Misschien ben ik een beetje abuis, maar wat is er eigenlijk gebeurd met onze winterwedstrijd voorspellingen e.d.. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit een uitslag van gezien heb.
Ik ben namelijk wel nieuwsgierig hoe ver ik er naast zat grtz
Het is toch echt langs gekomen Serge; spit even door het forum-archief, staat wel ergens. Oh en je had niet gewonnen!
PP heeft het over een zomer storm morgen!
groeten marieke
Het is toch echt langs gekomen Serge; spit even door het forum-archief, staat wel ergens. Oh en je had niet gewonnen!
hehe,..nee dat had ik ook niet verwacht, maar wil het ff zien (en kan het grrr niet vinden), zodat ik mijn strategie voor aankomende winter iets kan aanpassen lol
PP heeft het over een zomer storm morgen!
groeten marieke
Heeft hij dat nou nog niet veranderd?
Geen idee. Maar kan dat niet dan. Ik kijk bijna nooit naar PP alleen gisteravond toevallig. En dan zie je dat langsgaan. en ik word dan erg nieuwsschierig of dat ook aan de orde is ja of de nee
gr marieke
Hopelijk knapt het snel weer op zodat het weer wat warmer wordt met meer zon. De zomer is al zo kort in Nederland
Het zou leuk zijn als het laatste stukje grafiek doorzet:
Helemaal met je eens, over 2,5 maand is de zomer weer voorbij dus hopen op snelle hersteld van het warmere weer.
Ik geef toe dat dit ook natuurlijk goed is voor de natuur en hebben we ook nodig.
we gaan het meemaken
Hier in obdam nu 17 graden en bewolkt
Ja inderdaad, met bakken tegelijk! Ik was op dat moment de krant aan het bezorgen, en ook nog is een lekke band dus ik moest in de stortregen heel de weg lopen. Dan krijg je onderweg nog van die heerlijke reacties als: ''Je lijkt wel een verzopen kat''.
*Trekt andere kleren aan* | Gewijzigd: 17 juni 2011, 17:33 uur, door Diem
Montferland (6942)
Waarschuwing vooraf vanwege storm/orkaan,
waarschuwingsniveau oranje verwacht
geldig van: zaterdag, 18. jun 2011, 10:00 uur
geldig tot: zaterdag, 18. jun 2011, 20:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Dat zou mooi zijn, en dat het stabielere hogedruks gebied maar goed stand houd. Kga vanaf 25 juli naar Texel camperen, probleem is dat degene waarmee ik op vakantie mee gaat atrose heeft, vraag me af of camperen wel zoden aan de dijk zet dan omdat wanneer het vrij koel is buiten zij de volgende dag met veel pijn opstaat. Warmte is zeer welkom dus!
Hopelijk lezen de weergoden O-O ook en komen ze ons tegemoed voor de vakantie met stabiel war zomerweer met af en toe een klap onweer ( af en toe hé ) , helaas voor de boeren.