Hoe bedoel je, met maximum temperatuur rond de 20 graden en wind 3 a 4 toch niet? Of bedoel je de neerslagkans? Ik teken ervoor, zo'n herfstweertje in november.
Oh jammer, maar die tempraturen zien er ook wel lekker uit.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Zal ik doen de volgende keer Jan
Idd spaanse pluim, hogedruk ten oosten met een naderend laag vanaf het westen. Geeft vaak wel lekkere onweerskansen!
Laten we hopen dat dit er in blijft!
Is die kaart die de EC oper voor volgende week voorschoteld mogelijk ook een spaanse pluim?
Alleen deze wordt nu al veel eerder berekend.
Alles lijkt hier af te hangen van de ligging van het laag ten westen van nl en de kleine hogedrukkerntjes ten oosten en ten zuiden van ons! Volgens Gfs zwerven er allemaal kleine hoogjes en laagjes rond en bevinden we ons dan in een soort niemandsland! | Gewijzigd: 8 juni 2011, 14:09 uur, door Poider
Alleen deze wordt nu al veel eerder berekend.
Alles lijkt hier af te hangen van de ligging van het laag ten westen van nl en de kleine hogedrukkerntjes ten oosten en ten zuiden van ons! Volgens Gfs zwerven er allemaal kleine hoogjes en laagjes rond en bevinden we ons dan in een soort niemandsland!
Op termijn lijkt er zeker weer wat aan te komen, maar zwabbert nog veel te veel rond. Maar goed; toch leuk als zoiets weer opduikt en dan maar hopen dat we, naarmate we richting die datum gaan, meer consistente kaarten krijgen. Kan het wellicht weer een spannende tijd gaan worden. Een Spaanse pluim is zeer welkom!
Gister was het ook heerlijk weer, niet te koud en niet te warm.
Als ik bijvoorbeeld terug denk aan de zomer van 2003 en dan met name augustus!
Gewoon een week lang achter elkaar 33/34 graden, dan is de lol er snel af. | Gewijzigd: 8 juni 2011, 17:18 uur, door Poider
Pff als je 24 graden max al te warm vind, watje
Ik zat met 30 graden nog in 't klaslokaal, niets aan de hand. Kwestie van goed ontworpen schoolgebouw warm in de winter en koel in de zomer
Ik zat met 30 graden nog in 't klaslokaal, niets aan de hand. Kwestie van goed ontworpen schoolgebouw warm in de winter en koel in de zomer
Tja dan kun je bij ons schoolgebouw niet zeggen. IJskooud in de winter, veel te heet in de zomer . Al bij 24 graden daar veel te warm. | Gewijzigd: 8 juni 2011, 20:20 uur, door onno333
Gister was het ook heerlijk weer, niet te koud en niet te warm.
Als ik bijvoorbeeld terug denk aan de zomer van 2003 en dan met name augustus!
Gewoon een week lang achter elkaar 33/34 graden, dan is de lol er snel af.
Wat dacht je van Juli 2006? Hele maand hoog zomer