Waar slaat dat nu weer op? Ik zeg alleen dat het nooit goed is bij die Hollanders en hij reageert er op, niets mis mee toch?
Het gras groeit ondertussen voor geen cm dus het gaar een drama worden straks.
Dan zitten mijn paarden straks zonder eten en niet allen mijn paarden maar ook de koeien enz dus word het vlees ook heel duur en de melk ga zo maar door.
Eigenlijk moeten we maar ff met zijn allen een hoosbuien dans gaan doen.
http://nwstatic.co.uk/NetweatherSummerFore...011-Summary.pdf
http://nwstatic.co.uk/NetweatherSummerFore...011-Summary.pdf
Jan, ik zie dat Bastardi nogal weg is van de Jamstec modellen, weet jij of die ergens toegankelijk zijn?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Sorry, ik ben niet zo'n zomer mens, geef mij dit maar wat we nu hebben. Misschien 2 graden warmer. af en toe wat regen en misschien onweer. Het word inderdaad erg moeilijk voor de boeren. droog en warm. ben nieuwschierig hoe ze dit probleem gaan oplossen?
groeten marieke
Tja, menselijke trekjes te vinden bij die Hollanders haha
Vind dat hele warme weer zelf ook niet zo lekker, maar ga er niet over klagen want veel andere mensen kunnen er wel van genieten, ben zelf iemand die met 10 graden(om en rondom) al in de korte broek en shirt rondloopt dus kan daar niet zo goed tegen. Wat in die tijd wel prettig is is dat ik geen kaartje hoef te kopen voor het zwembad, zwem waar en wanneer ik maar wil
Al moet ik zeggen dat die hittegolven meestal toch wel met redelijk stevig onweer worden afgesloten, niet? Want dan is het natuurlijk al veel minder erg
Maar laat die droge en hete zomer maar komen zoals de Engelsen voorspellen. Khoop voor de BOEREN dat ze een oplossing kunnen verzinnen.
Laat maar komen de zomer, ik verlang er naar
Maar laat die droge en hete zomer maar komen zoals de Engelsen voorspellen. Khoop voor de BOEREN dat ze een oplossing kunnen verzinnen.
Laat maar komen de zomer, ik verlang er naar
Haha, sorry, ik wilde je niet kwetsen
Ik moest zeggen dat ik met mijn reactie meer het algemene Nederlandse volk bedoelde, maar nu ik je reactie zie houd ik het toch maar op wat jij bedoeld
Het ECMWF is met een nieuwe temperatuurverwachting uitgekomen die is gebasserd op 40 verschillende berekeningen. Het instituut verwacht over de maanden juni, juli en augustus een temperatuurafwijking van +1.5°C. Overigens moet er wel duidelijk bij worden vermeld dat het een periode bestrijkt van 3 maanden. Het zou dus in theorie kunnen gaan om een normale maand, een zeer warme maand en een koele maand. Dan zou je uiteindelijk nog kunnen uitkomen op een te warme zomer. Ook zegt deze verwachting natuurlijk niks over de verwachte neerslag. Het kan welicht voor een periode warm of zeer warm worden, maar misschien vallen dan ook wel pittige onweersbuien. Het is leuk om naar te kijken, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Op de kaart: De temperatuurafwijking voor de maanden juni, juli en augustus volgens het ECMWF. Bron: met.no
Ja daar ben ik het wel mee eens, leuk om naar te kijken maar je kan er eigenlijk bijzonder weinig mee. Maar tezamen met de andere info op langere termijn heb je in ieder geval een bepaalde indruk welke kant het op kan gaan. 'Leuk om over te speculeren, maar niet om je vakantie op te baseren.'
Vind dat hele warme weer zelf ook niet zo lekker, maar ga er niet over klagen want veel andere mensen kunnen er wel van genieten, ben zelf iemand die met 10 graden(om en rondom) al in de korte broek en shirt rondloopt dus kan daar niet zo goed tegen. Wat in die tijd wel prettig is is dat ik geen kaartje hoef te kopen voor het zwembad, zwem waar en wanneer ik maar wil
Al moet ik zeggen dat die hittegolven meestal toch wel met redelijk stevig onweer worden afgesloten, niet? Want dan is het natuurlijk al veel minder erg
Persoonlijk zou ik bij hitte niet zomaar overal willen zwemmen met al die blauwalg die dan ook direct weer de kop opsteekt om maar niet te praten van botulisme.Maar goed ieder zijn meug.
Haha, ik bedoelde meer dat ik in de hitte kan zwemmen in mijn eigen zweet...
Ben er ook niet van om overal maar in het water te springen