En dan het weer, het blijft lastig natuurlijk maar met en zuidelijke stroming krijg je wel de beste onweersbuien. 1 ding weet ik zeker op het moment dat ik vakantie krijg is het slecht weer.
Zelfs in deze saaie, lees Noord-kop, zeer saaie maand, kan jij de boel en het vuur weer aanwakkeren.
(ps vuur hebben we al zat gehad, zo in de duinen )
Toppie..ik hoop zelf op een mooie zomer met af en toe rake onweer klappen.
Meestal hebben we daar wel kan op, hier aan de kust..
Groetjes Antoin
Men moet maar zo denken, zelfs een te droge zomer kent zijn (zware) (onweers) buien. En dan hopen op een flinke "Spanjaard" die lekker een paar dagen hier op vakantie gaat, zeg maar...
...maar goed, het is zomer, HET onweersseizoen en het seizoen voor (warm) weer extremen. Al hoef het van mij nou net niet zo heftig als in de VS de afgelopen dagen ..... zo zie je maar weer, de natuur is oppermachtig en iedereen die anders dacht, weet na dit jaar tot nu toe denk ik wel even anders....
Oh en nu we het er toch over hebben...
Ben denk ik in hart en nieren misschien wel een beetje een gokker...
Mooi stukje Jan, ik verwacht in ieder geval een interessante zomer.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Vooruitzichten Europese neerslag anomalie voor de maanden mei tot en met juli 2011
Vooruitzichten Europese temperatuurafwijking voor de maanden juni tot en met augustus 2011
Vooruitzichten Europese neerslag anomalie voor de maanden juni tot en met augustus 2011
Slechte oogst, dure voedselprijzen.
Eerlijk gezegd ben ik al op zoek naar hooi voor de paarden. Volgens mij gaat dit ook duur en moeilijk vindbaar zijn.
Daar ben ik geboren en getogen
Sorry, moest ff, ben er nogal trots op.
Ja dat weet ik toevallig. Volgens mijn glazen bol gaat het op 4 sept om 16:43 en 57,5 sec heel hard tekeer. Tornado's niet uitgesloten! Kans op overstromingen. Na een bui die 3u en 03 min en 21 sec aanhoudt blijft het de rest van je 2 weken vakantie droog.
Citaat van Ben47, woensdag 4 mei 2011, 19:35 uur Ja dat weet ik toevallig. Volgens mijn glazen bol gaat het op 4 sept om 16:43 en 57,5 sec heel hard tekeer. Tornado's niet uitgesloten! Kans op overstromingen. Na een bui die 3u en 03 min en 21 sec aanhoudt blijft het de rest van je 2 weken vakantie droog.
Nee nee, niet 4 september, het was 5 september! Lol!