alsnog, geluk hebben natuurlijk
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
dus jij zeg als ik me laat natregenen dat ik gewoon midden in een onweersbui kan gaan staan en wachten totdat ik word getroffen door de bliksem
Man wilde één of andere vis (wolfsvis) vangen, hing een buitje op afstand, maar leek niet gevaarlijk...
Toen ineens FLITS! geluidsman en ook anderen kregen een beste optater vd bliksem... | Gewijzigd: 13 juni 2011, 11:48 uur, door Skroei
Echt mazzel dat die man nat was.
Wat ik overigens dan weer zeldzaam slecht/irritant vind is dat dus niemand naar die man toe rent om m te helpen of weet ik het.. Lekker egoistisch blijven filmen...
Nou aan de laatste irriteerde ik mij ook kapot. Ik zat hier al tegen de laptop te schreeuwen waarom ze er niet direct heen gingen ?!
Maar goed, die man heeft echt mazzel.
Hij staat ook opeens achterstevoren.
En waar is de rook?
Ik zeg fake.
ik denk het ook,
cameraman blijft leuk doorfilmen ook, man ligt daar half dood te gaan, niet helpen ofzo
Ik denk dat ze hem al filmden omdat hij hartstikke smoor was, dat hij viel, de cameraman daardoor schrok en camera daardoor even liet zakken. Monteer er een flits en een knal in en het lijkt net echt.
Niettemin: als hij werkelijk werd geraakt door de bliksem zou ik ook even wachten met heen lopen. Onweersbui recht boven je, bliksem net ingeslagen, even wachten of er niet nog een tweede ontlading volgt. Als je er dan naast staat ben je er zelf ook geweest.
Regel 1 van hulpverlening: check eerst of de situatie wel veilig genoeg is om hulp te verlenen.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Heel 'toevallig' al die omstandigheden bij elkaar
Eigenlijk wel jammer dat er tegenwoordig zoveel videobewerkingssoftware is. Je weet gewoon niet meer wat echt is.
Citaat van Eilander, maandag 13 juni 2011, 12:02 uur Lijkt me ook fake ja, waarom zou je een compleet willekeurig persoon filmen op een kruising.
+1 | Gewijzigd: 13 juni 2011, 12:16 uur, door Diem
Citaat van henk55, maandag 13 juni 2011, 12:28 uur Ik heb geen mening maar wel 3 frame's uit de video getrokken oordeel zelf.
Zo, ik ga nu naar het schapenscheerdersfeest.
Lol, ben wel benieuwd wat je suggereert, ook al heb je (geef je) geen mening.