Gelijk maar even de eerste onweerfoto van dit jaar. (voor mij dan)
Oke hij is wat bewerkt maar zo zie je minder goed dat hij niet scherp is haha(is dan ook de enige die een beetje gelukt is.)
| Gewijzigd: 28 april 2011, 22:10 uur, door The Storm
hoe heb je m gemaakt?
lange sluitertijd, burstmode, trigger of heb je het gefilmd en later uitgeknipt?
Thanks.
Hier de gegevens
En natuurlijk op statief met de draadontspanner.
| Gewijzigd: 28 april 2011, 22:21 uur, door The Storm
Thanks voor de tip.
Dit is pas de 2e keer dat ik de kans krijg om met mijn spiegelreflex onweer vast te legen dus het is nog allemaal een beetje kijken hoe en wat...
@ De rest: Thanks voor de reactie's
En ik? Ik heb voor de verandering maar eens diverse instellingen veranderd op de camera; iso, tijd, diafragma en ook nog een afstandsbediening die haperde met nul (o,o) als resultaat. 347 x een zwart plaatje.
En ik? Ik heb voor de verandering maar eens diverse instellingen veranderd op de camera; iso, tijd, diafragma en ook nog een afstandsbediening die haperde met nul (o,o) als resultaat. 347 x een zwart plaatje.
Thanks Henk!
Wel balen man
Op een gegeven moment draaide de wind en had ik hem vol op balkon staan, dus werd het even improviseren haha. statief half op balkon en half in de keuken
Nog een vraagje de 2 de foto, waar de bliksem achter een flat inslaat, welke flat is dat, die in de Wanningstraat?