Heb daar in de regio van Calais 'Noord - France' aan de pas de Calais gezeten en was super...alleen héél gevaarlijk !
Hoop juist dat de buien het nu iets langer uithouden dan gisteren
Buur we gaan eens moeten afspreken om samen te gaan
Ik snap dat dit de universele uitleg bij de indices is, maar op dit moment heeft het het effect van een tray Red Bull op een stapel onweersADHD-ers.
Ik vind hem fantastisch! Dus niets dan lof! Maar nu gaan we de hele zomer mensen moeten uitleggen dat meerdere zaken tegelijk op positief moeten staan, terwijl 1 standaard tekstje bij de index dit uit de weg kan helpen!
Wellicht zou je er een O-O berekening op los kunnen laten en met de eigen O-O index komen. Geen Cape, dan ook een lage index, geen vocht dan ook een lage index, alles op groen: hoge index.
Een samengesteld getal dus. Of misschien is die er ook al wel, die gebruiken ze ook bij de kansberekeningskaartjes toch? Kunnen we dat percentage er niet gewoon bij zetten dan?
zou een opmerking in de zin van "indices garanderen niets" en/of "om tot een idee van onweerskans te komen moet men de verschillende indices in samenhang brengen" niet genoeg zijn?
edit: o, zei je al, zie vetgedrukt beste idee, me dunkt
Ik snap dat dit de universele uitleg bij de indices is, maar op dit moment heeft het het effect van een tray Red Bull op een stapel onweersADHD-ers.
Ik vind hem fantastisch! Dus niets dan lof! Maar nu gaan we de hele zomer mensen moeten uitleggen dat meerdere zaken tegelijk op positief moeten staan, terwijl 1 standaard tekstje bij de index dit uit de weg kan helpen!
Wellicht zou je er een O-O berekening op los kunnen laten en met de eigen O-O index komen. Geen Cape, dan ook een lage index, geen vocht dan ook een lage index, alles op groen: hoge index.
Een samengesteld getal dus. Of misschien is die er ook al wel, die gebruiken ze ook bij de kansberekeningskaartjes toch? Kunnen we dat percentage er niet gewoon bij zetten dan?
Ik denk dat TT-index een beetje de compilatie is van de verschillende waarden, of heb ik het mis?
........
Ben het met je eens dat we e.e.a. steeds meer kunnen verbeteren, maar kunnen we die discussie niet beter voeren op het topic:Indexcijfers voor onweer (indices) http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=241336
Jan als doorgewinterde O-Oer zou je moeten hebben weten dat dit ging gebeuren
zet dat er tenminste boven 'dit zijn enkel richtwaardes, geen garanties' scheelt je een hoop gedoe, en voor de rest zorgen wij langer-bezoekers er wel voor dat 'n00b'-vragen beantwoord worden
Voor mij geen probleem ! Ik stuur je een PM met mijn gegevens en dan kunnen we afspreken....
Mss vanavond nog ? al denk ik dat alles snel zal uitsterven....
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September