(kijk net ff naar de radar ontploft ten zuiden van mij) na 2 dagen alles gemist te hebben
hoop ik vandaag toch wat te horen/zien
Is toch nog behoorlijk ver weg. Gisteren om deze tijd waren de buien al veel verder gevorderd, ik denk dat de Eifel wel een kansje maakt.
tis warm en de luchtdruk daalt. luchtvochtigheid is nu 44.
is dat goe, ben blond he!! haha | Gewijzigd: 30 april 2011, 17:00 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
is dat goe, ben blond he!! haha
qua andere omstandigheden bedoel ik onderandere ook de cape en LI. De luchtvochtigheid moet ook hoog zijn (anders ontstaat er geen bewolking/buien)
Ik snap dat dit de universele uitleg bij de indices is, maar op dit moment heeft het het effect van een tray Red Bull op een stapel onweersADHD-ers.
Ik vind hem fantastisch! Dus niets dan lof! Maar nu gaan we de hele zomer mensen moeten uitleggen dat meerdere zaken tegelijk op positief moeten staan, terwijl 1 standaard tekstje bij de index dit uit de weg kan helpen!
Wellicht zou je er een O-O berekening op los kunnen laten en met de eigen O-O index komen. Geen Cape, dan ook een lage index, geen vocht dan ook een lage index, alles op groen: hoge index.
Een samengesteld getal dus. Of misschien is die er ook al wel, die gebruiken ze ook bij de kansberekeningskaartjes toch? Kunnen we dat percentage er niet gewoon bij zetten dan?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Heb daar in de regio van Calais 'Noord - France' aan de pas de Calais gezeten en was super...alleen héél gevaarlijk !
Hoop juist dat de buien het nu iets langer uithouden dan gisteren
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg