mn eerste posting met webcambeeld uit valkenswaard zolang het blijft werken
Ah vet, mooi beeld.. !!
Het beeld is er, al kan de microfoon de donders niet aan Schrok me de pleuris net.
En het is net of de cam onder water hangt, zo klinkt het tenminste. | Gewijzigd: 29 april 2011, 18:54 uur, door arjanbruggink
Hopelijk volgende x voor ons en voor nu hopelijke een paar mooie fotos en ik volg Zorba's chase!!
ja precies!
ik volg de chases ook! zie ik toch nog live onweer, maar dan vanaf de bank
Op 29.04.2011 om 18:35 uur werd er een onweer van het niveau oranje geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich in de buurt van Nevele bevindt. Het komt uit het oosten en beweegt zich met een snelheid van 54 km/u in westelijke richting. Er zijn lokaal zware regenval en enkele stormvlagen mogelijk. Plaatselijk kan ook hagel met kleine stenen niet worden uitgesloten. De bliksemactiviteit is met 12 momenteel geregistreerde bliksemflitsen beperkt. Volgende plaatsen bevinden zich op de verdere baan van het het onweer: Zomergem (18:35), Lovendegem (18:35), Vinderhoute (18:35), Bellem (18:35), Aalter (18:44), Wingene (18:56), Oostkamp (18:58), Zedelgem (19:08), Aartrijke (19:12). De aankomsttijd van het onweer in de plaats is opgegeven.
camera nno gericht
Lekkere cam!!
camera nno gericht
Allereerst welkom.
Dus zo ziet regen er uit.... Was al vergeten wat regen was.
Dat is hier ook zo geweest de afgelopen 2 dagen. Begin van de avond nog vet onweer in Duitsland als het de grens berijkte zakte het onweer helemaal weg... Of de koers ging veranderen en ging noordelijker verder..
Zal nu ook wel zo zijn dat de activiteit eruit gaat. | Gewijzigd: 29 april 2011, 19:03 uur, door channiej