Wellicht kom ik je nog ergens tegen, ga zo rijden richting Breda.
ff vraagje,.. deze is van de Bilt, geeft aan dat er diverse cellen zijn met zwaar onweer, maar daarin tegen is de kans klein,.. ik niet snappie nie, kan iemand mij een korte uitleg geven?
Ik poste dit al eerder;
Je wordt er inderdaad doodziek van.
Hier vandaag meer wind maar ook meer zon dan gisteren.
Ook de temperatuur is sneller opgelopen tot bijna 18 graden, best om uit te houden.
Helaas zit onweer er voor het midden van het land niet in, zo te zien.
Veel plezier daar in het zwoele zuiden
---
Die indexkaartjes zijn wel handig en leuk te zien, maar de discussie en vragen erover zijn misschien handiger om in het betreffende topic te plaatsen?
---
Ik ben een lang weekend weg (zuidelijker, yes), relaxen in de natuur, foto's maken, hoop nog wat onweer mee te maken. Laters!
| Gewijzigd: 29 april 2011, 14:09 uur, door Tyshane
Hier vandaag meer wind maar ook meer zon dan gisteren.
Ook de temperatuur is sneller opgelopen tot bijna 18 graden, best om uit te houden.
Helaas zit onweer er voor het midden van het land niet in, zo te zien.
Veel plezier daar in het zwoele zuiden
Sorry, zal geen "domme" vragen meer stellen !!
De kaartjes horen in dit topic thuis, het betreft toch onweerkansen 29 april???
Zou het nodig zijn om uit te wijken naar een andere regio ?
ik zie vooral de level 1 en de gele code over midden en West Belgie liggen !
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Moeten mensen dan gebombardeerd worden ieder half uur als er nieuwe plaatjes zijn??? Ik vind van niet en het komt behoorlijk storend over naar andere mensen toe, hou daar ook rekening mee. Er is een hele pagina, die zowat ieder lid van onweer-online al bekeken heeft. Dus in mijn ogen kunnen ze het ook zelf zien op de desbetreffende pagina. Wat betreft uitleg van de kaartjes, die staan onder het plaatje zelf.
Zou het nodig zijn om uit te wijken naar een andere regio ?
ik zie vooral de level 1 en de gele code over midden en West Belgie liggen !
Persoonlijk verwacht ik wel het een en ander, je ziet momenteel op de satellietbeelden de eerste convectieve bewolking al verschijnen in Belgie, maar ook in de buurt van Keulen. Als ik moet zeggen waar het ergste zal zijn dan zeg ik, hou midden en west Belgie in de gaten
hmm, dat is 3 keer, volgens mij gaat er ergens niet goed.
Kom dit antwoord nou 3x tegen, hahaha
Ja, ik heb ontdekt dat de waardes per half uur sterk kunnen verschillen. Dus ik reken me niet meer rijk.
Nu wilde ik hier maar ook een vraag over stellen maar maak er maar een aanname van voordat ze die indexcijfers van de site gooien
Ik neem aan dat: nu die indexcijfers gunstig zijn voor onweer hier, we alleen nog moeten wachten op een bui/bewolking die hier activeert? Dus als er een goede bui ontstaat en die gaat over ons heen, dan hebben we een goede kans op onweer omdat er volgens de indexcijfers een gunstige kans is op een ontwikkeling?
Tenminste ik denk dat dat zo zit