Geen ontladingen MEER ? Ik heb er geen een gehad.
Nou het is juist niet beloond.. Deze heb ik vanuit mijn huis geschoten ...
Ik heb vandaag ruim 4 uur bij Nijkerk gestaan en paar druppels regen en wat wolkjes gezien ..
Zo wat is het hier zwart zeg.. Niet normaal !!!!
Dat zal jij ook zien Serge..
Zit te overwegen om straks weer eventjes op pad te gaan. Radarbeelden geven nog heel klein beetje hoop.. | Gewijzigd: 28 april 2011, 21:45 uur, door Kres
Vandaag dan toch echt 'n mooie dag gehad voor velen van ons. Als Edenaar hadden we hier mooie luchten, helaas geen onweer meegekregen. Desondanks een mooie openingsweek voor het seizoen; en vroeg dit jaar. Misschien wat vroeg voor de mensen die nu nog volop genieten, maar als fervent Estofex-volger zie ik zojuist een level 1 afgegeven voor morgen. Dat lijkt te duiden op pittigere buien dan vandaag, maar aangezien ik zelf leek ben op dit gebied, gooi ik 't maar even in de groep. Aangezien er nog geen topic voor morgen is geopend: Jan, KnightDoppler en andere kenners: Wat zijn de kansen van morgen t.o.v. vandaag? Uiteraard als indicatie
Zwaar bepakt op mijn fiets mijn kansen gaan checken.
3.5 uur een time-lapse gemaakt op een flat van 18 hoog.
In die uren geen vuiltje aan de lucht. Wel wat gehoord, maar dat was mijn maag, omdat ik zo'n honger had
Nu ik terug ben en in het forum de klachten lees over "we hebben nooit geluk, boehoehoe, huilie huilie! " kan ik maar 1 ding zeggen.
Morgen of een andere dag met kansen doe ik het weer!
Nu effe wat eten
Het lukt me niet om hem rechtstreeks in een bericht te plaatsen dus dan maar zo. Niet heel spectaculair, maar wel leuk voor de mensen die nog geen onweer gezien/gehoord hebben vandaag
Het lukt me niet om hem rechtstreeks in een bericht te plaatsen dus dan maar zo. Niet heel spectaculair, maar wel leuk voor de mensen die nog geen onweer gezien/gehoord hebben vandaag
toch een leuke flits en donder!
Hopelijk werkt de rest van de benodigdheden ook mee.
Hier in Breukelen nog steeds geen onweer gehad
Hier nog foto tussen de buien door( toen batterij van mobiel nog niet leeg was)
Gr.
Maarten
Ja dat zal ik straks ook doen.. Ik heb nog meer plaatjes die ik vandaag heb geschoten..