Gezien de intensiteitsafname van de buien vraag ik mij af of er nog nieuwe regen- en onweersbuien ontstaan of dat we het moeten doen met wat de buienradar nu aangeeft?
De lucht doet zelfs geen druppel regen vermoeden.
Kweenie...moet ik in mijn glazen bol kijken?
Ff serieus: geen van ons weet dat zeker. Nooit. met niets! We hebben allemaal dezelfde buienradar en een paar goeie kenners hier in huis maar daar moeten we het mee doen. Ik snap dat je graag onweer wilt, maar het is en blijft de natuur he. Afwachten maar!
Drenthe misschien geluk
Er koerst nog iets vanuit duitsland richting ons, het gaat heel langzaam. maar denk dat het gaat uitdoven. wel zie ik hier rare kleuren in de lucht aan toenemende bewolking.
Vandaag zijn er totaal 4 druppen regen geweest. en nu nog wat zwoelig weer.
Rommelen hoor ik het hier niet maar zie die grijsgrauwe lucht wel...
Drenthe misschien geluk
Hoop dat hij zijn onweerskrachten behoud want als dat gebeurt zou ik heel blij zijn.
EDIT: Komt ook mooi op me af. | Gewijzigd: 28 april 2011, 19:52 uur, door Marc wiersema
Ohja rond half 8 viel er wel een vogel uit de lucht in onze tuin die heeft onze kat binnen een minuut om zeep geholpen...
Ff serieus: geen van ons weet dat zeker. Nooit. met niets! We hebben allemaal dezelfde buienradar en een paar goeie kenners hier in huis maar daar moeten we het mee doen. Ik snap dat je graag onweer wilt, maar het is en blijft de natuur he. Afwachten maar!
Thanks. Ik wil en hoef niets, was alleen benieuwd of er nog nieuwe buien kunnen ontstaan of dat het logischer is dat het bij de buien blijft die de radar aangeeft.
Wellicht vraag ik teveel van de kenners. Maar was het proberen waard.
Gezien de intensiteitsafname van de buien vraag ik mij af of er nog nieuwe regen- en onweersbuien ontstaan of dat we het moeten doen met wat de buienradar nu aangeeft?
De lucht doet zelfs geen druppel regen vermoeden.
Ik zie in het oosten en noord-oosten wel wat neiwue pitten ontstaan, maar in de lijn van buien die nu gedoofd zijn is het nu behorolijk afgekoeld, zou er zelf geen geld op inzetten dat daar nog veel de lucht in schiet.
Maja zeker weten doe je het nooit
Ja bij de meeste blijkt het uit te doven, iemand plaatjes uit zeeland , volgens mij zit daar nog lekker onweer
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
geen onweer...en geen regen... wat is dat hier man... vind het nou niet bepaald leuk... maar jah...hier hebben we zelden geluk qua onweer..... het oosten des lands heeft weer feest.... nou geniet er daar dan maar van...
Wellicht vraag ik teveel van de kenners. Maar was het proberen waard.
Ik klink altijd veel te narrig zie ik later terug LOL! Was nie zo bedoeld
Ik zie op de buienradar nu de buien een beetje uitdoven, maar de laatste twee updates weer met onweer erin. Dus who knows?
Hier maar een paar druppels gekregen. Het onweer zit zuidelijker in Zeeland. Hier live Vlissingen. http://www.zeegat.nl/home-groot.html